يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 20862
در ایام نوروز انجام می‌شود

راه‌اندازی شهرک معارف در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س)

قم نيوز : قم نيوز:شهرک معارفی از ۲۸ اسفند‌ماه تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۳ در شبستان نجمه‌خاتون (س) در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود.
راه‌اندازی شهرک معارف در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش قم نيوز، شهرک معارفی از ۲۸ اسفند‌ماه تا ۱۴ فروردین‌ماه سال ۹۳ در شبستان نجمه‌خاتون (س) در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار می‌شود.

آموزش معارف دینی در قالب روش‌های نوین، جذاب و کاربردی، شناساندن شخصیت و جایگاه حضرت زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س)، معرفی سبک زندگی اسلامی و ایجاد ارتباط صمیمی میان روحانیون و زائران از جمله اهداف برگزاری این شهرک است.

در شهرک معارفی، برنامه‌های آموزش احکام، اعتقادات و معارف، اخلاق و آداب، معیارهای زندگی مطلوب، برای خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ارائه می‌شود.

غرفه‌های فعال شهرک معارفی، غرفه‌هایی با رویکرد آموزشی و تربیتی، کاربردی، بازی و سرگرمی، ماکت و دکوراسیون جذاب و‌ مسابقه و همراه با اهدای جوایز، فرصتی مغتنم برای نشر تعالیم اسلامی ایجاد می‌شود.

در بخش اعتقادات و معارف نیز مباحثی چون معاد‌شناسی، ‌ رجعت، توسل و فلسفه آن، شفاعت، شبهات ولایت فقیه، معراج پیامبر اکرم (ص) و هدف آن، غیبت و ظهور امام زمان (عج) صراط مستقیم، ‌ فلسفه زیارت، برزخ، قرآن کریم، توبه، امام‌شناسی و دعا به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

سبک زندگی فاطمی (س)، ‌ اسرار تسبیح حضرت زهرا (س)، چکیده‌ای از زندگی زنان نمونه در عرصه دینی و معرفتی، جایگاه حضرت فاطمه معصومه (س) در میان معصومین (ع) و نقش حضور این بانو در قم برای نشر تعالیم اسلام ناب از جمله موضوعات این بخش از شهرک معارفی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchi6ni.23nv-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما