دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : 20890
معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی خبر داد

انتشار 27 عنوان کتاب کمک درسی معارف اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی گفت: 10 عنوان کتاب کمک درسی سال گذشته منتشر شد، ولی تعداد کتاب‌های کمک درسی منتشر شده در سال جاری 27 عنوان بوده است.
انتشار 27 عنوان کتاب کمک درسی معارف اسلامی
به گزارش قم نیوز، غلامحسین گرامی  با اشاره به اقدامات معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی اظهار کرد: این معاونت زیر مجموعه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بوده و وظیفه اصلی معاونت تهیه و تدوین کتاب‌های درسی دروس معارف اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی در زمینه تدوین برخی کتاب‌های کمک درسی و کارهای مرتبط با معارف اسلامی فعالیت می‌کند.

معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۹۲ گفت: در حوزه کتاب‌های درسی ۱۲ کتاب درسی داشتیم که نسبت به سال گذشته که ۱۰ کتاب بوده، رشد ۲۰ درصدی در این زمینه مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ عنوان کتاب کمک درسی سال گذشته منتشر شد ولی تعداد کتاب‌های کمک درسی منتشر شده در سال جاری ۲۷ عنوان بوده که رشد چشمگیری در این زمینه مشاهده می‌شود.

گرامی با اشاره به فصلنامه‌های علمی پژوهشی منتشر شده گفت: سال گذشته ۱۸ عنوان فصلنامه علمی پژوهشی منتشر شد ولی در سال جاری ۲۷ عنوان فصلنامه منتشر شده است که رشد ۵۰ درصدی در این بخش مشاهده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ۳۸ عنوان منشور در سال گذشته به همت معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی منتشر شد در حالی که در سال جاری این تعداد منشورات به ۶۴ عنوان افزایش پیدا کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به نرم‌افزارهای آموزشی برای استادان معارف اسلامی گفت: تهیه نرم‌افزارهای آموزشی برای استادان معارف اسلامی از سال گذشته آغاز شد.

وی عنوان داشت: استادان معارف از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند تا به کلاس درس خود با امکانات آموزشی رونق دهند و کلاس‌های خود را از حالت یکنواختی درآورند.

گرامی ادامه داد: عکس، فیلم‌های آموزشی و پاورپوینت در این نرم افزارها تعبیه شده تا استادان معارف کلاس‌های خود را به روز کنند.

وی یادآور شد: در مرحله نخست از هر درس یک عنوان کتاب انتخاب و نرم‌افزار مربوط به آن تهیه شده است تا با استفاده این نرم‌افزارها شاهد رشد دروس معارف اسلامی باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdciuvar.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما