کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز ۹۳ اعلام شد

خبرگزاری تسنیم , 26 اسفند 1392 ساعت 18:22

قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران را در ایام نوروز با رویکرد توجه به ایام فاطمیه و شان مسجد مقدس جمکران تشریح کرد.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره برنامه‌های ایام فاطمیه و نورو۹۳ در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: راه اندازی ۷ فروشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ۳۰ درصدی، برگزاری دو نمایشگاه با همکاری حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و برپایی نمایشگاه رواق کتاب با حضور ناشران فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت ویژه خواهران و برادران، کارگاه‌های تصحیح قرائت نماز، خدمات پاسخگویی و مشاوراه به زائران و مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های آموزشی و تربیتی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است.

وی به برنامه تحویل سال در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه تحویل سال در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۶: ۳۰ پنج شنبه ۲۹ اسفند با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین آغاز می‌شود که در ادامه برنامه سخنرانی و شعرخوانی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در دستور کار است.

حجت الاسلام تکیه‌ای خاطرنشان کرد: هنگام تحویل سال برنامه ابتهال خوانی انجام و پس از آن پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از دو دستگاه تلویزیون شهری در صحن مسجد پخش می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در هفته اول عید نوروز میزگردهای خانوادگی با عنوان خانه خوبان با حضور حجت الاسلام رفیعی، حجت الاسلام فرحزاد، حجت الاسلام حیدری کاشانی و حجت الاسلام حسینی قمی طراحی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در هفته دوم عید و همزمان با فاطمیه دوم عنوان کرد: ذکر مصیبت و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) برای ایام فاطمیه دوم در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام تکیه‌ای خاطرنشان کرد: برنامه زائر سلام برنامه‌ای است که با حضور کار‌شناسان در بین زائران اجرا می‌شود که کار‌شناسان در این برنامه به سوالات و شبهات زائران پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 20902

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20902/برنامه-های-مسجد-مقدس-جمکران-ایام-نوروز-۹۳-اعلام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir