دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 20902

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز ۹۳ اعلام شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در جمع خبرنگاران برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران را در ایام نوروز با رویکرد توجه به ایام فاطمیه و شان مسجد مقدس جمکران تشریح کرد.
برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز ۹۳ اعلام شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه‌ای در جمع خبرنگاران با اشاره برنامه‌های ایام فاطمیه و نورو۹۳ در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: راه اندازی ۷ فروشگاه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی با تخفیف ۳۰ درصدی، برگزاری دو نمایشگاه با همکاری حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و برپایی نمایشگاه رواق کتاب با حضور ناشران فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگی ایام نوروز است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: برگزاری محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت ویژه خواهران و برادران، کارگاه‌های تصحیح قرائت نماز، خدمات پاسخگویی و مشاوراه به زائران و مسابقات قرآنی از جمله برنامه‌های آموزشی و تربیتی معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز است.

وی به برنامه تحویل سال در مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه تحویل سال در مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۶: ۳۰ پنج شنبه ۲۹ اسفند با قرائت قرآن و زیارت آل یاسین آغاز می‌شود که در ادامه برنامه سخنرانی و شعرخوانی و اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در دستور کار است.

حجت الاسلام تکیه‌ای خاطرنشان کرد: هنگام تحویل سال برنامه ابتهال خوانی انجام و پس از آن پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب از دو دستگاه تلویزیون شهری در صحن مسجد پخش می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در هفته اول عید نوروز میزگردهای خانوادگی با عنوان خانه خوبان با حضور حجت الاسلام رفیعی، حجت الاسلام فرحزاد، حجت الاسلام حیدری کاشانی و حجت الاسلام حسینی قمی طراحی شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در هفته دوم عید و همزمان با فاطمیه دوم عنوان کرد: ذکر مصیبت و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) برای ایام فاطمیه دوم در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام تکیه‌ای خاطرنشان کرد: برنامه زائر سلام برنامه‌ای است که با حضور کار‌شناسان در بین زائران اجرا می‌شود که کار‌شناسان در این برنامه به سوالات و شبهات زائران پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdccioqi.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما