سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : 20914

مشت‌زن قمی به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: مشت‌زن قمی برای شرکت در رقابت‌های بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی بار دیگر به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور دعوت شد.
مشت‌زن قمی به تیم ملی دعوت شد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان با حضور چهره‌های مطرح برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی بوکس در حضور نامداران این رشته ۳۳ بوکسور را به تیم ملی فراخوانده است.

بر اساس اعلام فدراسیون بوکس، نام ۳۳ بوکسور برای شروع اردوهای جدید تیم ملی در فهرست اسامی مورد نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت در حالی که در بین آنها بوکسورهای نامدار ایران حاضر هستند و از استان قم نیز ۲ نماینده حضور دارد.

در حالی که بوکسورهای ملی‌پوش دعوت شده به این اردو در اوزان ۴۹، ۵۲، ۵۶، ۶۰، ۶۹، ۷۵، ۸۱، ۹۱ و به اضافه ۹۱ کیلوگرم وارد تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی می‌شوند، فروتن گل‌آرا بوکسور قمی در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم دعوت شده است.

این بوکسور توانمند که در پیکارهای سال ۹۰ مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی نفر اول وزن خود نام گرفت و از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌ها، عنوان شاخص‌ترین چهره مسابقات را به خود اختصاص داد، در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم باید با راغب آل و آرمین امجدیان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ رقابت کند.

بوکسور توانمند استان قم در پیکارهای سال ۹۰ قهرمانی کشور بعد از اینکه موفق شد حریفان خود را تا قبل از دیدار نهایی با قدرت و اقتدار پشت سر بگذارد، در دیدار نهایی نیز موفق‌ عمل کرد و مقام قهرمانی را همراه با عنوان فنی‌ترین بوکسور به خود اختصاص داد.

این بوکسور ارزشمند و توانای استان قم در مسابقه نهایی مقابل حسین علیخانی نماینده هیئت بوکس استان کرمان به میدان رفت و در نهایت با غلبه بر حریف خود توانست عنوان قهرمانی و سکوی نخست پیکارهای قهرمانی کشور را از آن خود کند.

دعوت از فروتن گل آرا برای حضور در اردوی تیم اعزامی به مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در حالی صورت گرفته است که این بوکسور به همراه ۹ ملی پوش دیگر تیر ماه امسال به نمایندگی از کشورمان به رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان آسیا اعزام شد و در وزن منهای ۶۴ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت پرداخت اما دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

این بوکسور جوان و آینده دار وزن منهای ۶۴ کیلوگرم در جریان رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا یکی از امیدهای تیم ملی اعزامی بوکس کشورمان برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوی نفرات برتر بود اما در این مسیر توفیقی پیدا نکرد.
انتهای پیام -/126
https://qomnews.ir/vdcfj1d0.w6dxyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما