چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : 20953

مربی قمی، سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال شد

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی با نظر کمیته فنی فدراسیون کاراته، سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال کشورمان شد.
مربی قمی، سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال شد
به گزارش قم نیوز، فدراسیون کاراته مجید عبدالحسینی را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال کشورمان معرفی کرد تا این مربی قمی هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

فدراسیون کاراته سکان هدایت تیم زیر ۲۱ سال را به مجید عبدالحسینی سپرد که در مرداد ماه سال آینده قرار است به همراه تیم‌های نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

کاپیتان سابق تیم ملی کاراته که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان، سرمربیگری تیم ملی امید (سال ۱۳۹۰)، سرمربی تیم کاراته الشباب کویت (سال ۱۳۸۷) را بر عهده داشته ا، ز سال ۱۳۸۹ نیز به عنوان مربی هدایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ را بر عهده گرفته است.

وی قهرمان کاراته آسیا و تنها دارنده مدال طلای تیم ملی کاراته ایران در مسابقه ستارگان کاراته جهان (سال ۱۹۹۷ ایتالیا)، کاپیتان و سرمربی اسبق تیم‌های ملی کاراته ایران است.

مجید عبدالحسینی در مدت حضور خود در تیم ملی کاراته ایران توانست ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۳ مدال برنز از رقابت‌های قهرمانی آسیا و ۷ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۳ مدال برنز از رقابت‌های معتبر جهانی در آلبوم افتخارات قهرمانی ملی خود ثبت کند.

وی تا سن ۳۵ سالگی عضو تیم ملی کاراته ایران بود و تنها بازیکنی بوده که در تمامی ادوار تیم‌های ملی کاراته ایران در بالا‌ترین سن در تیم ملی کاراته ایران به عنوان بازیکن عضویت داشته است.

عبدالحسینی در مدت حضور خود در تیم ملی عضو همیشگی تیم ملی کاراته در مسابقات کومیته تیمی بود و در کومیته انفرادی نیز اغلب در اوزان ۶۰-، ۶۵- و ۷۰- کیلوگرم برای کشورمان افتخار آفرید.

وی در سال ۱۳۸۵ (۲۰۰۵ میلادی) پس از مسابقات قهرمانی آسیایی ماکائو با توجه به استعفای مربی خود غلامرضا دباغیان از سرمربیگری تیم ملی کاراته ایران به همراه قهرمانانی همچون مهدی عموزاده و علیرضا کتیرایی برای همیشه از دنیای قهرمانی و تیم ملی کاراته ایران به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

این مربی قمی در دوران ورزشی خود به عنوان مربی در مسابقات کاراته جوانان جهان در ترکیه همراه با تیم ملی کاراته مقام نخست را به دست آورد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip3ar.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما