پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 20987

احداث بوستان قرآنی از بهترین اقدامات شهرداری قم است

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث بوستان درختان مثمر قرآنی یکی از اقدامات بسیار خوبی است که در مدیریت شهری قم در نظر گرفته شده است.
احداث بوستان قرآنی از بهترین اقدامات شهرداری قم است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر در مراسم بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی منطقه پنج قم که در بوستان اطلس برگزار شد اظهار کرد: به شکرانه خدا، شهرداری جوان و مدیرانی با نیروی جوانی در مجموعه مدیریت شهری فعالیت می‌کنند که از تجربه کار‌شناسان هم بهره می‌برند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: رضایت خدا در رضایت مردم است و اگر مدیران شهری قم می‌خواهند از فیض الهی بهره‌مند شوند باید تمام تلاش خود را در راستای خدمت به شهروندان و زائران قم بکار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه امیدواریم پروژه‌های عمرانی قم هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند عنوان کرد: احداث بوستان درختان مثمر قرآنی یکی از اقدامات بسیار خوبی است که در مدیریت شهری قم در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان منطقه شهرک قائم فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار خوبی انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

آتش‌زر با اشاره به تعبیر رهبری مبنی بر ناتوی فرهنگی غرب علیه اسلام و ایران گفت: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهری مانع از به دام افتادن جوانان شده و دنیای استکبار در به ثمر رسیدن نقشه‌هایش ناکام بماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfe1d0.w6dxcagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما