پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 20999
با حضور استاندار و شهردار قم

بلوار امام رضا بازگشایی شد

قم نيوز : قم نيوز: مسیر بلوار امام رضا (ع) پس از تخریب پل اراک با حضور استاندار و شهردار قم بازگشایی شد.
بلوار امام رضا بازگشایی شد
به گزارش قم نيوز، در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش، استاندار قم، محمد دلبری، شهردار قم و جمعی از مسئولان استانی قم نیز حضور داشتند.

محمدتقی نادعلی، مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه پل اراک دارای شیب زیاد و عرض کمی بود، گفت: به دلیل نزدیکی این پل به مجموعه پل‌های جمهوری و مشکلاتی که در ایجاد این پل‌ها به وجود می‌آورد با هماهنگی شهرداری تصمیم گرفته شد که این پل برداشته شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه یک گره ترافیکی داشتیم عنوان کرد: با بازگشایی این خیابان مشکلات ترافیکی این منطقه حل می‌شود.

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های خاص این پروژه سرعت بسیار بالای اجرای آن بود، ابراز داشت: در اجرای این پروژه یک کار جهادی انجام شد و در ۱۷ روز به اتمام رسید.

وی در خصوص مشخصات فنی این طرح، بیان کرد: در اجرای این طرح ۷۵ هزار متر مکعب خاکبرداری شده و ۲ هزار تن آسفالت نیز به کار رفته است.

نادعلی با اشاره به اینکه طول این مسیر ۵۷۰ متر است، متذکر شد: در این مسیر ۲۳۰۰ متر جدول گذاری و ۱۲ هزار متر مربع عملیات زیرسازی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان همکار خوبی انجام دادند و یک کار جهادی بود که با همکاری شهرداری و دستگاه‌های استانی صورت گرفت.

مدیر عامل سازمان عمران و نوسازی شهرداری قم با بیان اینکه ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فقط برای عملیات عمرانی این طرح هزینه شده است، اذعان داشت: در این طرح ۶ میلیارد تومان تملک توافق شده داشته‌ایم و برای باقی تملکات نیز در حال مذاکره هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci33ar.t1au32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما