پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 21000

بهره برداری از یک طرح بزرگ هر 3 ماه یک‌بار در قم

قم نيوز : قم نيوز:‌استاندار قم گفت: در سال 93 هر سه ماه یک بار طرح‌هایی در شهر قم به بهره برداری خواهد رسید که از طرح پل اراک بسیار بزرگ‌تر هستند.
بهره برداری از یک طرح بزرگ هر 3 ماه یک‌بار در قم
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در حاشیه افتتاح چند پروژه عمرانی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات تخریب پل اراک و بازگشایی خیابان امام رضا(ع) با همت شهرداری به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: شما امسال شاهد خواهید بود که هر سه ماه یک بار طرح‌هایی در شهر قم به بهره‌برداری خواهد رسید که از طرح پل اراک بسیار بزرگ‌تر هستند.

استاندار قم تصریح کرد: در اجرای این پروژه‌ها همدلی بین دستگاه‌ها و استانداری وجود داشت و همه دستگاه‌ها در این پروژه‌ها سهیم بوده‌اند.

وی با اشاره به سرعت بالای اجرای پروژه خیابان امام رضا(ع) گفت: این پروژه به عنوان یک طرح نمادین است که نشان می‌دهد ما می‌توانیم پروژه‌های بزرگ را در مدت زمان کمی انجام دهیم.

صالحی‌منش با اشاره به پروژه کمپینگ زائر در بوستان فدک افزود: همان‌طور که شاهد هستید زمینه اقامت زائران و مسافران در قم فراهم شده است و با این امکانات مسافران ترغیب می‌شوند که زمان بیشتری را در قم سپری کنند.

وی با بیان اینکه برای کسانی که وضعیت بهتری دارند امکانات خوبی فراهم شده است گفت: آموزش و پرورش ۴۰۰ مدرسه را برای اسکان نوروزی اختصاص داده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxxqi.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما