پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 21004

نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم

قم نيوز : قم نيوز:‌سرپرست تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم، گفت: صبا با 3 امتیاز بیمه می‌شود.
نباید به جایگاه ذوب‌آهن در جدول نگاه کنیم
به گزارش قم نيوز، حسین نجاتی اظهار داشت: کسب سه امتیاز از دیدار خانگی با تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان موجب تقویت جایگاه ما در جدول رده بندی لیگ برتر خواهد شد، در واقع باید بگویم که صبا با سه امتیاز این دیدار بیمه می‌شود و در دو بازی آینده بدون استرس به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی ادامه داد: مهم این است که این بازی را ببریم نه اینکه به پیروزی پر گل فکر کنیم، در عین حال که به حریف احترام می‌گذاریم اما هدف ما تنها شکست دادن ذوب آهن اصفهان است تا عیدی خوبی را به هواداران تیم صبای قم در آغاز سال جدید بدهیم.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سئوال که شما چه نتیجه‌ای را از دیدار صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: هیچ شخصی پیش از بازی نمی‌تواند تیم خود را برنده اعلام کند؛ نتیجه قطعاً به نوع عملکرد ما در زمین مسابقه بستگی دارد.

این مسئول با اشاره به حریف تیم فوتبال صبای قم در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر، اضافه کرد: با توجه به اینکه ذوب‌آهن اصفهان چیزی برای از دست دادن ندارد و ما می‌خواهیم در خانه پیروز باشیم، کار برای هر دو تیم دشوار شده و قطعاً کادر فنی ما حساسیت این موضوع را به لحاظ روانی برای بازیکنان تیم صبای قم توضیح داده‌اند.

نجاتی یادآور شد: کادر فنی و بازیکنان ما خوب می‌دانند که نباید کاری به جایگاه حریف در جدول رده‌بندی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور داشته باشند و همانگونه که گفتم با احترام به حریف باید تنها هدف خود را کسب پیروزی در مقابل ذوب‌آهن اصفهان قرار بدهند.

وی با اشاره به بازیکنان تیم خود برای مسابقه مقابل ذوب‌آهن اصفهان، عنوان داشت: خوشبختانه مصدومان همگی به تمرینات برگشته‌اند و شرایط مسابقه را نیز دارند، اما اینکه در ترکیب اصلی تیم در سه بازی آینده به خصوص دیدار با ذوب‌آهن قرار بگیرند به نظر کادر فنی بستگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: از هواداران صبا می‌خواهم که در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر به ورزشگاه یادگار امام قم آمده و تیم خود را در این مسابقه حساس تنها نگذارند، چراکه ما به حمایت آنها ۱۰۰ درصد نیاز داریم.

به گزارش فارس؛ تیم فوتبال صبای قم در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر پنجشنبه هفتم فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان ذوب‌آهن اصفهان است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtz9x.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما