پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 21007

همه مدیون جانبازان هستیم

قم نيوز : قم نيوز:‌نماینده مردم قم در مجلس گفت: بازدید شهردار و معاونان از جانبازان اقدام ارزشمندی است که باید گسترش یابد.
همه مدیون جانبازان هستیم
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی امروز در دیدار با آقای بیات از جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی به همراه محمد دلبری شهردار قم انجام شد گفت: دیدار با جانبازان اقدام مبارک و پسندیده‌ای است که شاهد اجرایی شدن آن توسط شهردار و دیگر مسئولان هستیم و باید این امر گسترش یابد.

وی افزود: همه مدیون جانبازان هستیم و اگر این جانبازان عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی نبودند امروز کشور در استقلال و قدرت نبود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: آسایش امروز مملکت ما به خاطر جانفشانی‌های جانبازانی است که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی آسایش را بر خود حرام کرده و در جبهه‌های جنگ بر علیه دشمنان جنگیدند.

امیرآبادی بیان داشت: باید از جانبازان درس ایثار و شهادت و روحیه خودباوری گرفت که در این زمینه نفس حق جانبازان می‌تواند یاری رسان ما باشد.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: دشمن می‌خواهد که جوان ما با جانباز و شهید و روحیه ایثارگری غریبه باشد که نباید اجازه چنین کاری را دارد و با معرفی جانبازان و رشادت‌های آنها در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کوشید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjaye8.uqevyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما