شنبه ۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 21021

خدمت‌رسانی ستادهای هشت‌گانه شهرداری قم به مسافران

قم نيوز : قم نیوز: شهرداری قم در ایام نوروز با فعال کردن ستادهای هشت‌گانه به اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائران و مسافران نوروزی می‌پردازد.
خدمت‌رسانی ستادهای هشت‌گانه شهرداری قم به مسافران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، شهرداری قم با تشکیل ستاد نوروزی از ماه‌ها پیش خود را آماده فرا رسیدن نوروز فاطمی کرد و با آماده‌سازی بوستان‌ها، معابر، محل‌های استقرار چادر، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و ... زمینه استقرار و اسکان زائران حرم حضرت معصومه (س) را هم فراهم کرد.

بر اساس این گزارش در روزهای اخیر نیز پروژه‌های مهمی نظیر بازگشایی بلوار امام رضا، افتتاح کمپینگ زائر، خیابان شهدای هسته‌ای، آماده‌سازی و بهسازی بوستان نبوت، بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی و عمرانی و ... افتتاح شده است.

همچنین ستادهای هشت‌گانه شهرداری قم با تاکید محمد دلبری پیش از فرارسیدن نوروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در این ستادها در مناطق مختلف، کمپ‌ها، بوستان‌ها و ... به آماده‌سازی امکانات مورد نیاز زائران و گردشگران نوروزی اهتمام دارند.

ستاد بهار فاطمی در شهرداری قم از اوایل بهمن‌ماه سال‌جاری تشکیل شد و ستادهای هشت‌گانه در مناطق مختلف هم زیر نظر همین مرکز فعالیت‌های خود را در نوروز ۹۳ دنبال می‌کنند.

همه تلاش این ستادها بر فضاسازی به منظور استشمام عطر فاطمیه در نوروز و الگو شدن قم برای دیگر شهرها در این زمینه استوار است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfyxd0.w6dy0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما