سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : 21086
شهردار قم:

پروژه‌های شهری قم در سال ۹۳ با پیوست اجتماعی همراه است

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: باید در تمام پروژه‌هایی که سال ۹۳ اجرایی می‌کنیم پیوست اجتماعی وجود داشته باشد تا ویژگی‌ها و اهمیت آن پروژه برای همگان تشریح شود.
پروژه‌های شهری قم در سال ۹۳ با پیوست اجتماعی همراه است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری در دیدار با مجموعه معاونت امور زیربنایی و شهرسازی شهرداری قم اظهار کرد: سال ۹۳ سال مدیریت جهادی خواهد بود و باید بکوشیم بر این اساس حرکت کنیم.

وی افزود: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید هم به مقوله فرهنگ و هم به مقوله اقتصاد توجه جدی داشت و این دو مهم با کار جهادی قابل دستیابی است.

شهردار قم تصریح کرد: موضوع اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که حقوق و پاداش‌ها را ندهیم، بلکه باید راندمان و بهره کاری را بیشتر کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

دلبری تاکید کرد: نباید جزیره‌ای عمل کنیم، باید اولویت‌بندی کرده و کار‌ها مشخص شود تا بتوانیم با یک مدیریت جهادی به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در شهرداری سند چشم‌انداز داریم و باید کار‌ها طبق این سند پیش برود تا بتوانیم آخر سال ۹۳ به نتایجی که مد نظر ما است دست یابیم.

شهردار قم با تاکید بر پیوست اجتماعی پروژه‌ها گفت: باید در تمام پروژه‌هایی که سال ۹۳ اجرایی می‌کنیم پیوست اجتماعی وجود داشته باشد تا ویژگی‌ها و اهمیت آن پروژه برای همگان تشریح شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg3z9x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما