کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد ۳۹ درصدی حوادث رانندگی در قم

خبرگزاری تسنیم , 6 فروردين 1393 ساعت 10:55

قم نیوز: معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: موج اول مسافرت های نوروزی حوادث ترافیکی زیادی را به جای گذارد و حوادث رانندگی قم تا روز ۵ فروردین‌ماه، ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته رشده کرده است.


به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به آمار حوادث ترافیکی استان قم تا صبح پنجم فروردین‌ماه، اظهار کرد: موج اول مسافرت های نوروزی با افزایش حوادث رانندگی سپری شد و ۱۰۳ تصادف با ۱۳۵ مجروح انتقالی در جاده های استان قم تا به امروز ثبت شده است که تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته، ۳۹ درصد و تعداد مجروحین انتقالی، ۶۱ درصد رشد کرده است.

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم، افزود: در این حوادث، شاهد ۶ نفر فوتی سر صحنه بودیم که ۵۰ درصد این آمار، متعلق به کودکان است و باقی مانده نیز یک زن و دو مرد بودند که متاسفانه بر اثر جراحات وارده در دم و سر صحنه فوت کرده اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: ۳۷۳ تصادف نیز در شهر قم رخ داد که ۲۹۰ مجروح این تصادفات با آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: رعایت مقررات رانندگی، تخطی نکردن از سرعت مطمئنه و به ویژه بستن کمربند ایمی برای همه سرنشینان، قطعا باعث کاهش آمار تصادفات و مجروحین می شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 21093

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21093/رشد-۳۹-درصدی-حوادث-رانندگی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir