?>?> رشد ۳۹ درصدی حوادث رانندگی در قم | قم نیوز
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 21093

رشد ۳۹ درصدی حوادث رانندگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم گفت: موج اول مسافرت های نوروزی حوادث ترافیکی زیادی را به جای گذارد و حوادث رانندگی قم تا روز ۵ فروردین‌ماه، ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته رشده کرده است.
رشد ۳۹ درصدی حوادث رانندگی در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به آمار حوادث ترافیکی استان قم تا صبح پنجم فروردین‌ماه، اظهار کرد: موج اول مسافرت های نوروزی با افزایش حوادث رانندگی سپری شد و ۱۰۳ تصادف با ۱۳۵ مجروح انتقالی در جاده های استان قم تا به امروز ثبت شده است که تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته، ۳۹ درصد و تعداد مجروحین انتقالی، ۶۱ درصد رشد کرده است.

معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم، افزود: در این حوادث، شاهد ۶ نفر فوتی سر صحنه بودیم که ۵۰ درصد این آمار، متعلق به کودکان است و باقی مانده نیز یک زن و دو مرد بودند که متاسفانه بر اثر جراحات وارده در دم و سر صحنه فوت کرده اند.

فراهانی خاطرنشان کرد: ۳۷۳ تصادف نیز در شهر قم رخ داد که ۲۹۰ مجروح این تصادفات با آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وی تصریح کرد: رعایت مقررات رانندگی، تخطی نکردن از سرعت مطمئنه و به ویژه بستن کمربند ایمی برای همه سرنشینان، قطعا باعث کاهش آمار تصادفات و مجروحین می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcex78w.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما