جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : 21151

صبای قم و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.
صبای قم و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس در فاصله بین هفته‌های بیست و هشتم و بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال دیداری دوستانه برابر هم برگزار می‌کنند.

صبای قم که عصر پنج شنبه در قم برابر ذوب آهن اصفهان به یک پیروزی با ارزش رسید پیش از دیدار برابر مس کرمان در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر در تهران به مصاف پرسپولیس تهران می‌رود.

مسابقه صبا و پرسپولیس روز سه شنبه ۱۲ فروردین در ورزشگاه درفشی فر تهران برگزار می‌شود و حکم یک بازی تدارکاتی برای آمادگی بیشتر دو تیم در راه هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر را دارد.

پرسپولیس تهران نیز دیروز در رشت با یک گل داماش گیلان را شکست داد تا نزدیک‌ترین تعقیب کننده فولاد خوزستان در صدر جدول رده بندی باشد و هواداران خود را به کسب مقام قهرمانی امیدوار کند.

تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در حالی در این بازی تدارکاتی برابر هم صف آرایی می‌کنند که هر دو تیم در مسابقات لیگ بر‌تر ۹۲ در ۲ بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که سهم صبا یک تساوی و یک شکست بود.

صبا در هفته دوازدهم لیگ بر‌تر روز جمعه ۱۲ مهر در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان پرسپولیس بود که در این بازی با گل مرتضی کاشی از حریف پیش افتاد اما با گل دیرهنگام سید مهدی سید صالحی پیروزی را از دست داد و به تساوی یک بر یک رسید.

در دیدار برگشت دو تیم که در چارچوب هفته بیست و هفتم و روز جمعه دوم اسفند ماه برگزار شد تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک از سد صبا گذشت در حالی که رضا عنایتی در این بازی برای صبا یک گل زد و یک پنالتی را هم از دست داد.

در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر، تیم فوتبال صبا عصر یکشنبه ۱۷ فروردین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میهمان تیم انتهای جدولی مس کرمان است و تیم فوتبال پرسپولیس نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن سورینت می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjvve8.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما