شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 21162
رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا:

شهرک معارفی نگاه نو آستان مقدس قم به ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) است

قم نيوز : قم نيوز: رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: هم‌جواری شهرک معارفی با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها نشانگر نگاه نو تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در ترویج فرهنگ و زائران است.
شهرک معارفی نگاه نو آستان مقدس قم به ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع) است
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، سردار حسین یکتا، در بازدید از غرفه‌های مختلف شهرک معارفی اظهار کرد: برپایی این شهرک چون از سوی آستان مقدس و با تلاش مسئولان حرم مطهر صورت گرفته از برکات ویژه‌ای برخوردار بوده و با دیگر نمایشگاه‌ها متفاوت است.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا افزود: مسلما شهرک معارفی به سبب برپا شدن در ایام نوروز و حضور گسترده زائران از سراسر کشور در شهر مقدس قم اثرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته و زائران و مجاوران می‌توانند از معارف بیان شده آن بهره بیشتری ببرند.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم اولاصیا با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی ورود مؤسسات مردمی و خودجوش در کارهای فرهنگی، اظهار کرد: برپایی شهرک معارفی کار دولتی نبوده و از سوی مؤسسات و مجموع‌های مردمی صورت گرفته است.

وی افزود: این شهرک اثر یک کار خودش جوش، حرفه‌ای، تخصصی و به سبب احساس تکلیف صورت گرفته است.

سردار یکتا، هم‌جواری شهرک معارفی با آستان مقدس کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علی‌ها را نشانگر نگاه نو مدیریت آستان مقدس بانوی کرامت در ترویج فرهنگ و زائران دانست.

وی تصریح کرد: به سبب همکاری همه جانبه آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها، حضور متدینین و افراد حز‌ب‌اللهی در شهرک معارفی، شاهد خروجی چنین کار زیبا، تخصصی، حرفه‌ای و اثرگذار در برابر کارهای بسیار تخصصی و حرفه‌ای دشمن در جبهه مخالف هستیم.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا تأکید کرد: این نوع حرکت (شهرک معارفی) نقطه شروع حرکت‌های بسیار دقیق بوده و می‌توان از آن برای گسترش در سطح کشور الگو گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این کار‌ها نخست توفیقی، سپس تصمیمی است، امیدواریم بتوانیم در جبهه فرهنگی انقلاب با نگاه مجموعه‌های خودجوش و مردمی این کار را در سطح کشور گسترش دهیم.

سردار یکتا با تاکید بر این‌که این‌گونه کار‌ها سبب انتقال معارف و آموزه‌های اسلامی به گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها راه انتقال معارف دینی به فرزندانمان انجام چنین کارهایی است.

وی عنوان کرد: افزون‌بر فضای پرانرژی آستان مقدس حضرت معصومه علی‌ها السلام، تخلیه انرژی در این فضای هیجانی و رساندن معارف اسلام به وسیله روحانیت بسیار اثرگذار است.

رئیس بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا گفت: در شهرک معارفی حضور روحانیت میان مردم در عرصه‌ها حرفه‌ای، تخصصی، ورزش و معارف مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb58b5.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما