شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 21167

مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید هیئت وزنه برداری قم برگزار شد.
مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان قم با هدف تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار شد و طی آن در پایان رقابت سه کاندیدا برای رسیدن به ریاست هیئت وزنه برداری، در ‌‌نهایت علی محمدپور برای این مسئولیت انتخاب شد.

در این مجمع که در حضور عباس‌ جهان‌بینی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان رئیس مجمع و قاسمی دبیر فدراسیون وزنه برداری به عنوان نایب رئیس مجمع و سایر اعضای مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان قم برگزار شد، سه کاندیدا برای احراز ریاست هیئت وزنه برداری با هم رقابت کردند.

از بین اعضای حاضر در مجمع انتخابات هیئت وزنه برداری استان قم، ۱۴ نفر واجد شرایط رای دادن بودند و در ‌‌نهایت رای‌گیری با حضور تمام اعضای واجد شرایط رای دادن برگزار شد.

با شمارش آرای ریخته شده به گلدان رای‌گیری در ‌‌نهایت علی محمدپور با کسب ۱۰ رای از مجموع ۱۴ رای موجود، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیئت وزنه برداری استان قم انتخاب شد، با این توضیح که ۲ رای ممتنع به گلدان انداخته شد و ۲ رای نیز به تلخابی دیگر کاندیدای مجمع اختصاص یافت.

بدین ترتیب بعد از سال‌ها حضور محمدحسین شجاع فرد در راس هیئت وزنه برداری استان قم، این بار علی محمدپور با انتخاب اعضای مجمع، برای مدت چهار سال مسئولیت ریاست هیئت وزنه برداری استان قم را بر عهده گرفت.

هیئت وزنه برداری استان قم در آخرین رویداد کاری خود در سال ۹۲ مسابقات وزنه برداری آزاد در گروه‌های سنی نونهالان و نوجوانان و جوانان بین وزنه برداران باشگاه‌های وزنه برداری استان قم به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر را در در سالن وزنه برداری شهید رواقی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcguq9x.ak9q34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما