شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 21169

هزار مبلغ قمی به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند

قم نيوز : قم نيوز: مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: هزار مبلغ و مبلغه در ایام فاطمیه دوم برای امر تبلیغ در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعزام می شوند.
هزار مبلغ قمی به مناطق مختلف کشور اعزام می شوند
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام سید غلام عباس موسوی اظهار داشت: هزار مبلغ و مبلغه از ۱۱ تا ۱۵ فروردین برای تبلیغ در ایام فاطمیه و عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به سراسر کشور اعزام می شوند و سهم مبلغه ها ۱۵ درصد می باشد.

وی با بیان این که بیشتر مبلغان اعزام شده به مناطق تبلیغی بومی آن منطقه هستند، افزود: اعزام مبلغان در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد خواهد داشت.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی باتوجه به رسالت تبلیغی فرهنگی خود در ایام فاطمیه دوم برای تبیین معارف و سیره حضرت فاطمه(س) مبلغانی را به سراسر کشور اعزام می کند و مبلغان می توانند به سامانه ثبت نام اعزام مبلغ مراجعه کرده و مناطق تبلیغی خود را انتخاب کنند.

تبلیغ چهره به چهره و حضور در جمع جوانان

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با عید نوروز و افزایش صله رحم در این روزها ابراز کرد: مبلغان با حضور در مناطق مختلف کشور، تشکیل حلقه های معرفت، تبلیغ چهره به چهره، روضه اهل بیت(ع) و حضور در جمع جوانان و نوجوانان را تبلیغ داشته و از این فرصت برای تبلیغ کلام وحی در ایام عید و دید و بازدیدها بیشتر استفاده می کنند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: برگزاری مجالس فاطمی شناسی و معرفی مکتب اهل بیت(ع) و معارف حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از کارهای دیگر مبلغان است.

مدیر کل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س)، مدافع ولایت و یگانه بانوی همه عصرها می باشند و زندگانی ایشان برای همگان الگو و اسوه ای ماندگار است.

حضرت فاطمه(س) سهم بزرگی در گسترش معارف اسلامی دارند

وی افزود: حضرت زهرا(س) سهم بزرگی در ولایت و امامت و گسترش معارف اسلامی داشتند و بیانات گوهربار ایشان و صحیفه فاطمیه برای بهره بردن همه مردم در زمان حاضر بسیار موثر است.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdci3zar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما