شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 21174

ارتقاء دانش مربیان موجب رشد تکواندوی بانوان قم می‌شود

قم نيوز : قم نيوز: نایب رئیس هیأت تکواندوی استان قم گفت: ارتقاء دانش مربیان یکی از مهمترین موضوعاتی است که در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده‌ایم.
ارتقاء دانش مربیان موجب رشد تکواندوی بانوان قم می‌شود
به گزارش قم نيوز، فرشته کریمی‌مهر تصریح کرد: ما در قم بازیکنان توانمند و مستعدی در تمام رده‌های سنی داریم و کارهای استعدادیابی خوبی نیز انجام داده‌ایم، حالا به فکر ارتقاء دانش مربیان هستیم تا گام‌های پیشرفت تکواندو بانوان قم را محکم‌تر برداریم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه سه تکواندو بانوان در قم افزود: دوره مربیگری درجه سه در بخش بانوان به صورت کشوری به میزبانی استان قم به مدت پنج روز در خانه تکواندو استان با حضور مربیان جوان و آینده‌دار تکواندو بانوان قم برگزار شد.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به مدرسین این دوره بیان کرد: دو روز نخست استاد رفیعی مدرس پومسه و در روزهای سوم و چهارم استاد حیدری مدرس کوچینگ هر دو از اصفهان کار تدریس برای شرکت‌کنندگان در این دوره را بر عهده داشتند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در روزهای پنجم و ششم با حضور استاد توکلی مدرس هان مادانگ از تهران حقوق ورزشی تدریس شد در حالی که شرکت‌کنندگان این دوره علاوه بر استان قم از استان‌های اصفهان، خوزستان، البرز، چهارمحال بختیاری و آذربایجان غربی نیز حضور داشتند.

کریمی‌مهر در ادامه با بیان اینکه دختران تکواندوکار قمی امسال نیز در مسابقات لیگ و قهرمانی تکواندو بانوان کشور به میدان می‌روند، اضافه کرد: ما سال گذشته کمی با محدودیت‌های مالی مواجه بودیم اما امیدوارم امسال مشکلات مالی برطرف شود و بتوانیم در لیگ‌های کشور حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: معمولاً برای هر اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور سعی می‌کنیم مسابقات انتخابی استان را برگزار کنیم تا حاصل دسترنج و تلاش مربیان ارجمند و پرتلاشی که با جان و دل در باشگاه‌های تکواندوی قم فعالیت می‌کنند را به خوبی محک زده و برترین‌ها را انتخاب کنیم.

نایب رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: با همه محدودیت‌هایی که معمولاً بانوان قمی با آن مواجه هستند سعی کرده‌ایم با عشق و علاقه‌ای که بین مربیان پرتلاش تکواندوی قم در بخش بانوان وجود دارد، همچنان با قوت کار سازندگی در این رشته را با جدیت پیگیر باشیم.

وی تاکید کرد: ما در قم استعدادهای بسیار زیادی در تکواندوی بانوان داریم که از رده سنی خردسالان تا رده سنی بزرگسالان هم‌اکنون در عرصه رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور حضور موفق و گسترده‌ای دارند و برای ورزش قم افتخار کسب می‌کنند.

کریمی‌مهر اظهار داشت: شاید از نظر امکانات به استان‌هایی همچون البرز، تهران و اصفهان نرسیم اما مطمئن هستم که از نظر استعداد تکواندو از آن‌ها چیزی کمتر نداریم و می‌توانیم در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdceez8w.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما