يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 21177

توسعه سیاسی قم با جلسات سیاسی محقق نمی‌شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ملاقات سیاسی نداشته‌ است، تصریح کرد: توسعه استان با برگزاری جلسات سیاسی تحقق نخواهد یافت.
توسعه سیاسی قم با جلسات سیاسی محقق نمی‌شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، مراسم تقدیر و تشکر از سید محمدجواد آل‌احمد و معارفه علی اکبر مرتضایی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم در تالار امام رضا (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در این مراسم با اشاره به انتصابات اخیر مسئولین ارشد استان گفت: در انتخاب افراد خط و خطوط سیاسی را در نظر نگرفته‌ام.

وی با بیان اینکه از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ملاقات سیاسی نداشته‌ام تصریح کرد: توسعه استان با برگزاری جلسات سیاسی تحقق نخواهد یافت.

استاندار قم مدیریت جهادی را نیاز استان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه عنوان و خاطرنشان کرد: تنها معیارم برای انتخاب افراد این بوده که شخصا به نتیجه برسم فرد مورد نظر شایستگی، تعهد و انگیزه لازم را برای به دست گرفتن امور دارد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین از تلاش دولت و مردم در میزبانی از زائرین نوروزی قدردانی کرد و با اشاره به مسیر پیش رو برای فراهم کردن رفاه شهروندان و زوار حرم کریمه اهل بیت ابراز کرد: امیدواریم تا در سال ۹۳ با مدیریت جهادی، استان قم در سرتاسر کشور نمونه باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchqzni.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما