يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 21188

توزیع رایگان ۱۵۰ لیتر گازوئیل به رانندگان اتوبوس در قم طی نوروز

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از توزیع رایگان 150 لیتر گازوئیل عیدانه به رانندگان اتوبوس قم خبر داد.
توزیع رایگان ۱۵۰ لیتر گازوئیل به رانندگان اتوبوس در قم طی نوروز
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به فعالیت های سازمان اتوبوسرانی قم در ایام نوروز اظهار کرد: از جمله فعالیت های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم نظافت اتوبوس ها، شیفت بندی پرسنل و افزایش ساعت کاری پرسنل در ایام نوروز و پیش از آغاز سال نو بوده است.

وی با اشاره به بازسازی و تعمیر اتوبوس ها برای ایام نوروز عنوان کرد: برای تعمیر و بازسازی هر اتوبوس در حدود ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده که برای بازسازی باس فاش اتوبوس ها در حدود ۳۸۵ میلیون ریال هزینه شده است.

امراللهی عنوان کرد: سرویس دهی به شهروندان برای زیارت اهل قبور در پنجشنبه آخر سال، نصب کپسول‌های آتش نشانی در اتوبوس‌ها، شست و شوی داخل اتوبوس ها و تهیه لباس فرم برای رانندگان اتوبوس از اقدامات سازمان اتوبوسرانی بوده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به نشان سرپوش برای رانندگان اتوبوس عنوان کرد: این نشان‌ها بر حسب نوع خدمت رسانی و ارزیابی عملکرد رانندگان به آنها داده شده است که این امر برای نخستین بار در شهر انجام شده است.

وی تصریح کرد: اختصاص دو دستگاه اتوبوس قم گردی تا ۱۵ فروردین ماه از اقدامات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بوده است که با استقبال شهروندان و مسافران رو به رو شده است.

امراللهی تاکید کرد: توزیع گازوئیل رایگان به صورت عیدانه به هر دستگاه اتوبوس به میزان ۱۵۰ لیتر از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjove8.uqevozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما