کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم سوگواری فاطمیه دوم در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر , 10 فروردين 1393 ساعت 14:12

قم نیوز:مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، ویژه ایام فاطمیه دوم از روز دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام صالحی خوانساری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه نیز حجت الاسلام مومنی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام مینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی می کند.

برگزاری برنامه زمزم معرفت با موضوع های مختلف دینی و اعتقادی

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت عنوان کرد: برنامه زمزم معرفت هر روز یک ساعت و نیم قبل از نماز مغرب با سخنرانی کارشناس و پاسخ به سوالات زائران در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام رهنمایی با موضوع اصول و روش تربیتی حضرت زهرا(س) روز شنبه و با موضوع حضرت زهرا(س) الگوی بانوان روز یکشنبه در حرم مطهر ابتدا سخنرانی کرده و پس از آن به سوالات زائران در آن موضوع پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: روز دوشنبه حجت الاسلام طوسی با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند از منظر حضرت زهرا(س) روز سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام فقیهی با موضوع جایگاه حضرت زهرا(س) در منابع دینی و روز چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدی با موضوع مباحث اعتقادی سخنرانی خواهند کرد.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اضافه کرد: روز پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام عباسی با موضوع شبهات وهابیت درباره شهادت حضرت زهرا(س) و روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام یوسفیان با موضوع شبهات مهدویت در حرم حضرت معصومه (س) قبل از اذان مغرب سخنرانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بعد از اقامه نماز مغرب و عشا هر شب مراسم سخنرانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
انتهای پیام/126


کد مطلب: 21190

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21190/مراسم-سوگواری-فاطمیه-دوم-حرم-حضرت-فاطمه-معصومه-س-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir