قم نيوز : قم نیوز:مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س)، در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
مراسم سوگواری فاطمیه دوم در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب اظهار داشت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، ویژه ایام فاطمیه دوم از روز دوشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام صالحی خوانساری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

وی ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه نیز حجت الاسلام مومنی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان امام مینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی می کند.

برگزاری برنامه زمزم معرفت با موضوع های مختلف دینی و اعتقادی

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت عنوان کرد: برنامه زمزم معرفت هر روز یک ساعت و نیم قبل از نماز مغرب با سخنرانی کارشناس و پاسخ به سوالات زائران در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می شود.

وی افزود: حجت الاسلام رهنمایی با موضوع اصول و روش تربیتی حضرت زهرا(س) روز شنبه و با موضوع حضرت زهرا(س) الگوی بانوان روز یکشنبه در حرم مطهر ابتدا سخنرانی کرده و پس از آن به سوالات زائران در آن موضوع پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: روز دوشنبه حجت الاسلام طوسی با موضوع سبک زندگی و تربیت فرزند از منظر حضرت زهرا(س) روز سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام فقیهی با موضوع جایگاه حضرت زهرا(س) در منابع دینی و روز چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدی با موضوع مباحث اعتقادی سخنرانی خواهند کرد.

مدیر رسانه و امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) اضافه کرد: روز پنج شنبه با سخنرانی حجت الاسلام عباسی با موضوع شبهات وهابیت درباره شهادت حضرت زهرا(س) و روز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام یوسفیان با موضوع شبهات مهدویت در حرم حضرت معصومه (س) قبل از اذان مغرب سخنرانی خواهند کرد.

وی تصریح کرد: بعد از اقامه نماز مغرب و عشا هر شب مراسم سخنرانی در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccxsqi.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما