سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب : 21241

فعالیت 156 بوکسور بیمه شده در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: رشته ورزشی بوکس در قم هم اکنون دارای 156 ورزشکار مستعد و توانمند بیمه شده است و سه دعوت شده به تیم ملی دارد.
فعالیت 156 بوکسور بیمه شده در قم
به گزارش قم نیوز، محمد جعفری اظهار کرد: بوکس رشته‌ای خاص است که هر نوجوان یا جوان باید با علاقه خود به سمت و سوی این رشته ورزشی گرایش پیدا کند، خوشبختانه از این نظر در قم استعدادهای بسیار خوبی وجود دارند.

وی ادامه داد: در سالی که به تازگی آن را پشت سر گذاشته‌ایم، هیئت بوکس استان قم دارای ۱۵۶ ورزشکار بیمه شده بود اما قطعا باید در سال جدید حمایت‌ها از این هیئت جدی‌تر شود تا هم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم و هم تعداد ورزشکاران سازمان یافته را افزایش بدهیم.

رئیس هیئت بوکس استان قم بیان داشت: البته مهمترین دلیل کاهش تعداد ورزشکاران بیمه شده یا سازمان یافته هیئت بوکس قم در سال ۱۳۹۲ نداشتن سالن بوکس مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه از ابتدای سال بود ولی با احداث خانه بوکس مجموعه ورزشی جواد الائمه می‌توان انتظار داشت آمار بیمه شده‌های بوکس قم در سال ۱۳۹۳ افزایش یابد.

وی ابراز کرد: در سال گذشته رضا آقایی یکی از داوران بوکس قم از درجه دو به درجه یک موفق به کسب مدرک ارتقاء داوری شد، ضمن اینکه مهدی یعقوب لو یکی دیگر از مربیان بوکس استان قم موفق به ستاره دار شدن مدرک مربیگری خود شد.

جعفری در ادامه به عملکرد بوکسورهای قمی در مسابقات بوکس قهرمانی کشور اشاره کرد و عنوان داشت: در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور که به میزبانی هیئت بوکس استان مرکزی به انجام رسید رتبه هفتم را کسب کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از پیکارها که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود تیم قم صاحب یک نشان طلا توسط محمدجواد ستاری شد، ضمن اینکه یوسف زائیان، ابوالفضل باختر و علی جلیل وند نیز توانستند با کسب مقام سوم اوزان خود صاحب نشان برنز شوند.

رئیس هیئت بوکس استان قم با بیان اینکه هر سه بوکسور مدال آور قم از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور به تیم ملی نوجوانان دعوت شدند ابراز داشت: تیم بوکس جوانان قم که دارنده عنوان قهرمانی کشور در سال ۹۱ بود در سال ۱۳۹۲ رتبه چهاردهم را به دست آورد.

وی از درخشش بوکسورهای جوان قم خبر داد و افزود: محمد مردی و احسان خدایاری دو بوکسور قمی در ترکیب تیم ملی بوکس جوانان کشورمان بودند که همراه با سایر ملی پوشان حضور در رقابت‌های تورنمنت بین المللی قزاقستان و جام دستکش طلایی ویتنام را تجربه کردند ولی متاسفانه موفق به کسب مدال نشدند.

جعفری همچنین با اشاره به افتتاح دو سالن بوکس در قم افزود: سالن بوکس فردوس به مربیگری اسماعیل قنبری و سالن بوکس اسطوره به مربیگری حسین جمالو در نوبت‌های صبح و عصر و همچنین سالن بوکس خورشید به مربیگری حسین حاجی خوانی در یک نوبت در سال قبل در قم افتتاح شدند.

رئیس هیئت بوکس استان قم با بیان اینکه فعال ترین باشگاه بوکس قم در سال ۹۲ باشگاه بوکس رضا بوده است اظهار داشت: در سال ۱۳۹۲ تعداد شش دوره مسابقات انتخابی و همچنین رقابت‌هایی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای ورزشکار در قم برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjv8e8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما