سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : 21243

آماده‌باش کامل اورژانس قم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی

قم نيوز : قم نیوز: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی اورژانس قم با به کارگیری 18 دستگاه آمبولانس به صورت ویژه آماده خدمت‌رسانی به مردم است.
آماده‌باش کامل اورژانس قم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و همزمانی با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: اورژانس قم برای پوشش امدادی در این روزها از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود میزان عبور و مرور در این ایام با افزایش روبه‌رو شود تصریح کرد: به منظور دسترسی سریع مسافران به خدمات اورژانسی و کاهش زمان رسیدن اورژانس بر بالین بیماران و مصدومان تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از به کارگیری ۱۸ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای پوشش امدادی روزهای پایانی تعطیلات خبر داد و گفت: ۱۷۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی غیر از آمبولانس‌ها و کارشناسان مستقر در طرح امداد نوروزی سال ۹۳ برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان اهتمام دارند.

وی با اشاره به استقرار آمبولانس و موتورلانس‌ها در مراکز پرجمعیت و پر تردد ادامه داد: برای سهولت و رسیدن به موقع بر بالین بیماران و مصدومان احتمالی نسبت به استقرار آمبولانس اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و بوستان‌های سطح شهر اقدام خواهد شد.

وی از گشت‌زنی دائم موتورلانس‌ها در سطح شهر و استقرار اتوبوس آمبولانس در محدوده عوارضی اتوبان قم – تهران خبر داد و بیان کرد: این اقدامات برای ارائه خدمات سرپایی به مسافران خواهد بود و در صورت نیاز تیم امدادی به صحنه‌های تصادف اعزام می‌شوند.

فراهانی همچنین از آماده‌باش کامل و حضور نیروهای ستادی برای مدیریت امداد رسانی حوادث ترافیکی و حوادث غیر مترقبه احتمالی خبر داد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbf5b5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما