سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 21244

تیم فوتبال صبای قم مغلوب پرسپولیس شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی مغلوب پرسپولیس شد.
تیم فوتبال صبای قم مغلوب پرسپولیس شد
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر تهران بازی دوستانه‌ای برگزار کردند که میزبان برنده این مسابقه بود.

در این مسابقه که از ساعت ۱۶ آغاز شد دو تیم برای کسب آمادگی بیشتر برای حضور در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبلال به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس تهران خاتمه پیدا کرد.

در این بازی دوستانه دو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما سرخپوشان پایتخت از موقعیت‌ها بهتر استفاده کردند و برنده بازی شدند.

در ۴۵ دقیقه نخست این مسابقه، پرسپولیس با تک گل محسن مسلمان برابر حریف به پیروزی رسید اما در نیمه دوم صبا موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

دقایق پایانی این مسابقه با یک گل دیگر همراه بود و فرزاد حاتمی بازیکن سال‌های گذشته صبا موفق شد پرسپولیس را به دومین گل برساند تا میزبان برنده این بازی تدارکاتی باشد.

این مسابقه حاشیه‌هایی نیز داشت که مهم‌ترین آن اعتراضات مداوم صمد مرفاوی به قضاوت پر حرف و حدیث و ضعیف داور وسط این بازی بود که سبب شد صمد مرفاوی در یکی از صحنه‌ها وارد زمین مسابقه شود و به شدت نسب به داوری اعتراض کند.

پرسپولیس تهران در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر در رشت با یک گل داماش گیلان را شکست داد تا نزدیک‌ترین تعقیب کننده فولاد خوزستان در صدر جدول رده‌بندی باشد و هواداران خود را به کسب مقام قهرمانی امیدوار کند.

صبای قم نیز پنج‌شنبه گذشته در قم برابر ذوب‌آهن اصفهان به یک پیروزی با ارزش رسید تا خیال خود را بابت باقی ماندن در لیگ بر‌تر فوتبال راحت کند و با فکری آسوده به انتظار ۲ بازی آینده خود بنشیند.

در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر، تیم فوتبال صبا عصر یک‌شنبه ۱۷ فروردین در ورزشگاه شهید باهنر کرمان می‌ه‌مان تیم انتهای جدولی مس کرمان است و تیم فوتبال پرسپولیس نیز در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهن سورینت می‌رود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0iqi.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما