شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : 21332

جهاد دانشگاهی پرچمدار مدیریت جهادی است

قم نيوز : قم نيوز: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در طول دوره فعالیت خود پرچمدار مدیریت جهادی بوده است
جهاد دانشگاهی پرچمدار مدیریت جهادی است
به گزارش قم نيوز، محمدابراهیم فقیه‌زاده روز شنبه ۱۶ فروردین ماه در مراسم آغاز سال ۹۳ در سخنانی افزود: شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است، وظیفه جهادگران جهاد دانشگاهی را در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ دو چندان کرده است.

وی اضافه کرد: شعار امسال مزین به مدیریت جهادی است و افتخاری برای کارکنان جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود که همواره پیشگام و پرچمدار این نوع مدیریت در کشور بوده‌اند.

رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم، تحقق اقتصاد و فرهنگ را نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی دانست و گفت: همه به خصوص کارکنان جهاد باید با تقویت این نوع مدیریت در مجموعه خود علاوه بر کاهش هزینه‌ها خدمات مثمرثمرتری را انجام دهند و الگوی دیگران هم باشند.

فقیه زاده ادامه داد: در جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز قطعا با توجه به مقوله اقتصاد و فرهنگ به همراه مدیریت جهادی به دنبال تحقق شعار اعلامی از سوی رهبر معظم انقلاب خواهیم بود.

وی، تصریح کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی نیز باید با تلاش مضاعف شرایط را برای تحقق این فرموده معظم له مهیا کنند.

رییس جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در پایان راه‌اندازی بخش انتشارات، دانشگاه علم و فرهنگ و مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی قم را نویدبخش حرکت پرشتاب و ارزشمند این نهاد در سال جدید دانست.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcauenu.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما