يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 21364
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قطعنامه پارلمان اروپا مصداق دخالت در امور داخلی یک کشور است

قم نيوز : قم نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قطعنامه پارلمان اروپا هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ ادیان الهی محکوم است و بر همین اساس این قطعنامه مصداق دخالت در امورد داخلی کشور ما است.
قطعنامه پارلمان اروپا مصداق دخالت در امور داخلی یک کشور است
به گزارش قم نیوز، عباسعلی منصوری آرانی با اشاره به قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران اظهار کرد: قطعنامه توسط پارلمان تصویب شده و پارلمان اروپا یک مجموعه تشریفاتی است که خود اروپایی‌ها آن را پارلمانی سمبلیک می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس مجلس نیز در صحن علنی مطالب خوبی را در این باره اظهار کرد مبنی براینکه اگر قرار براین باشد که اقدامات ضد حقوق بشر در غرب را بشماریم از بیان آن قاصریم پس بهتر است که آن‌ها به موضوعات خودشان بپردازند.

وی با بیان اینکه اقدامات ضدحقوق بشر خود غربی‌ها با هیچ مکتب آسمانی همخوانی ندارد، تصریح کرد: این اقدامات در دنیای غرب نه تنها با دین مبین اسلام که با هیچ مکتب دینی آسمانی سنخیت ندارد و بیان آن‌ مقابله با ادیان الهی است.

منصوری آرانی عنوان کرد: با این اوصاف نه تنها ایران بلکه تمام کشورهای اسلامی و در یک جامعه بزرگ‌تر می‌توان گفت تمام جوامعی که معتقد به ادیان الهی هستند باید علیه این دست اقدامات مبارزه و مقابله کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: محکوم بودن این قطعنامه هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ ادیان الهی است و می‌توان گفت این قطعنامه برای خود غربی‌ها شانیت و مصداق دارد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfjmd0.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما