دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : 21395

پیروزی مهدی‌زاده برابر کاراته کای روسیه

قم نيوز : قم نیوز: امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی تیم ملی کاراته و تیم آذرخودروی قم در مسابقات کاراته بین المللی ترکیه برابر کاراته کای روسیه به پیروزی رسید.
پیروزی مهدی‌زاده برابر کاراته کای روسیه
به گزارش قم نیوز، پیکارهای کومیته تیمی مسابقات کاراته بین المللی بوسفر ترکیه ادامه پیدا کرد و تیم ملی کاراته کشورمان پس از پیروزی برابر جمهوری آذربایجان، روسیه را هم شکست داد.

امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی و صاحب مدال طلای جام جهانی فرانسه، که در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده بود در کومیته تیمی برابر حریف روس پیروز شد تا نقشی اساسی در برتری تیم ملی کاراته کشورمان برابر روسیه ایفا کند.

تیم ملی کاراته کشورمان در مسابقه قبلی کومیته تیمی، موفق شد تیم آذربایجان را با نتیجه ۱۳ بر ۸ مغلوب کند و با روحیه‌ای خوب به مصاف تیم کاراته روسیه برود و سپس با پیروزی بر روسیه، حریف ترکیه در مرحله بعد شود.

امیر مهدی‌زاده کاراته کای شایسته قم و عضور تیم آذرخودروی قم نیز در مسابقه برابر آذربایجان به میدان نرفت اما‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد وی در مسابقه با روسیه بر روی تاتامی رفت.

امیر مهدی‌زاده که عنوان قهرمانی جهان در فرانسه را یدک می‌کشد، در مسابقات بین المللی کاراته ترکیه که از روز شنبه گذشته در استانبول آغاز شد همراه با کاروان تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان شرکت کرده است.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کومیته انفرادی، امیر مهدی‌زاده در نخستین مبارزه خود در حالی که مقابل رقیب ترکیه‌ای به تساوی ۳ بر ۳ رسیده بود با رای داوران در هانتی مغلوب شد.

مهدی‌زاده سال گذشته دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و همین امر سبب دور ماندن وی از شرایط آمادگی جسمانی آرمانی شد اما با آغاز فصل جدید سوپر لیگ کاراته کشور، وی توانست با درخشش در ترکیب تیم آذرخودرو قم بار دیگر به شرایط مطلوب برسد.

در ترکیب تیم اعزامی کاراته کشورمان، در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم مجید حسن نیا، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی‌زاده و هامون درفشی‌پور، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم سعید احمدی و حسین سمندر، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم بهمن عسگری، در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم ذبیح اله پورشیب و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده حضور دارند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjite8.uqevhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما