قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از مراجعه بیش از سه میلیون نفر به بقاع متبرکه در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
مراجعه بیش از 3 میلیون نفر به بقاع متبرکه در دور دوم سفرهای نوروزی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی عزیزی بیان کرد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز با توجه به شهادت حضرت فاطمه(س) به ۲ بخش تقسیم شد که بخشی از برنامه‌ها تا ۹ فروردین‌ماه در خصوص سال نو و بخشی از برنامه‌ها از ۹ فروردین در خصوص شهادت حضرت فاطمه(س) بود.

وی گفت: در ابتدای سال نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم در امام زاده ابراهیم(ع) برپا شد که روزانه حدود ۱۶ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: در ۶ پایگاه استان قم غرفه‌های خیمه‌های معرفت با هفت غرفه برپا شد و ۵۰ نفر از طلاب مبلغ جذب شدند.

وی گفت: نمایشگاه آرامش بهاری با موضوعات متنوع اعتقادی و اجتماعی در قم دایر شد، همچنین نمایشگاه حجاب و عفاف نیز به صورت غیر مستقیم و با رویکرد مثبت به معرفی فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت.

وی تصریح کرد: برخی از امام زادگان در روستاهای استان قم مانند مانند امام زاده روستای قلعه چم و امام زاده جعفر در روستای زواریون بازدید کننده بسیاری داشته است و زائران بسیاری به این امام زادگان مراجعه کردند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان کرد: یکی از برنامه های ویژه بحث مشاوره وقف بوده است زیرا ارائه فرهنگ وقف و مدیریت وقف یک راه درمان برای جامعه محسوب می‌شود.

ثبت ۲ وقف در ایام نوروز در قم


وی گفت: در ایام نوروز در استان قم ۲ مورد وقف انجام شد که یکی برای وقف برای تهیه جهیزیه و دیگری وقف برای عزاداری حضرت فاطمه(س) بوده است.

حجت الاسلام عزیزی بیان کرد: در مرحله اول سفرهای نوروزی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در بقاع متبرکه حضور یافتند و در مرحله دوم سفرهای نوروزی نیز سه میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به بقاع متبرکه مراجعه کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdko0x.yt0fx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما