دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : 21449

حوزه و دانشگاه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند

قم نيوز : قم نيوز: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: نهادهای فرهنگ‌ساز کشور به ویژه حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و سازمان‌های تبلیغی و فرهنگی باید در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
حوزه و دانشگاه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند
به گزارش قم نيوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی ابراز داشت: اگر ما به اقتصاد مقاومتی بی توجه بوده یا کم توجه باشیم، اقتصاد کشور دچار خسران بزرگی می‌شود.

وی با اشاره به لزوم بسترسازی مسئولان و دولتمردان برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: ما امروز گرفتاری‌ها و نابسامانی‌های بسیاری در حوزه اقتصاد و مصرف داریم که باید این‌ها را با کار فرهنگی و تبلیغی مناسب اصلاح کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به نقش بسیار مهم و تاثیرگذار فرهنگ اسلامی در شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه در سال گذشته همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند برخلاف حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی آن طور که انتظار می‌رفت محقق نشد و امسال باید با تکیه بر فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی در این راستا کوشید.

سعیدی همچنین خواستار اصلاح فرهنگ مصرفی مردم شد و بیان داشت: متأسفانه امروز کشور فاقد یک فرهنگ و الگوی مصرف‌ صحیح است و این مسئله ما را گرفتار مصرف روز افزون کرده و راه مقابله با این روند نادرست تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اصیل اسلامی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhxe8.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما