سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 21458

تیم فوتبال اتحاد قم دروازه‌بان جدید جذب کرد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال اتحاد قم برای حضور قدرتمند در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور یک دروازه‌بان جدید جذب کرد.
تیم فوتبال اتحاد قم دروازه‌بان جدید جذب کرد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال اتحاد قم که خود را برای حضوری قدرتمند در مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان کشور و صعود از این رقابت‌ها آماده می‌کند این روز‌ها در حال پیگیری تمرینات خود در ورزشگاه تختی قم است.

اتحاد که در مرحله نخست این مسابقات در پست دروازه‌بان مشکلاتی داشت و اوج این مشکلات نیز در مسابقه این تیم برابر مقاومت نوین رشت به چشم آمد، با جذب یک دروازه‌بان جدید تلاش می‌کند مشکلات خود را در این پست رفع کند.

سید حسن موسوی دروازه‌بان توانمند سابق هما که فصل گذشته در لیگ دسته اول فوتبال جوانان تهران حاضر بود و سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های نونهالان هما در مسابقات نونهالان کشور و نوجوانان عقاب در لیگ نوجوانان کشور را نیز در کارنامه دارد جدید‌ترین بازیکن اضافه شده به نفرات اتحاد است.

موسوی در شرایطی پیراهن اتحاد را بر تن می‌کند که اتحاد در مسابقات مرحله گروهی از ۲ دروازه‌بان به نام‌های علیرضا صفری و مسلم حسن‌پور در ترکیب خود استفاده کرد ضمن اینکه به رضا پرستویی دروازه‌بان سوم اتحاد در این مسابقات بازی نرسید.

در ۴ بازی برگزار شده اتحاد در دور نخست، حسن‌پور در ۲ مسابقه و صفری نیز در ۲ بازی برای اتحاد بازی کردند اما دریافت یکی دو گل با اشتباهات فردی دروازه بانان سبب شد کادر فنی اتحاد به فکر جذب چهارمین دروازه‌بان برای این تیم بیفتد.

تیم فوتبال اتحاد قم برای دور دوم مسابقات فوتبال لیگ مناطق جوانان کشور که حکم انتخابی لیگ دسته اول جوانان کشور را دارد تقاضای میزبانی کرده و مسابقات خود را اواخر فروردین ماه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjoxe8.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما