سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 21482

سلام ما را به رهبر معظم انقلاب برسان

قم نيوز : قم نیوز: خانواده شهدای هسته‌ای مهمان سفره پر برکت کریمه اهل بیت(س) بودند که یکی از آنها، آرمیتا رضایی نژاد، دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد بود که ماجرای درخواست خدام حرم حضرت معصومه(س) از وی شنیدنی است.
سلام ما را به رهبر معظم انقلاب برسان
به گزارش قم نیوز، آرمیتا رضایی‌نژاد فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) به غبارروبی این مضجع متبرک پرداخت.

آرمیتا که به علت رابطه نزدیک خود با پدرش، بعد از فوت پدر، دچار ناراحتی زیادی شده بود، مورد ملاطفت رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت تا غم دوری از پدر را کمتر احساس کند که این مسئله سبب ایجاد رابطه دوستی و محبت میان ایشان و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شد، رابطه‌ای که از چشم دیگران نیز دور نمانده است.

هنگام حضور آرمیتا در حرم کریمه اهل بیت(س) که با پوشش برتر اسلامی چادر همراه بود، برخی از خدام حرم حضرت معصومه و روحانیون این آستان، به وی می‌گفتند که هنگامی که به دیدار رهبر معظم انقلاب می روی، سلام ما را هم به ایشان برسان که این سخنان، با لبخند آرمیتا روبه‌رو می شد.

همراه با آرمیتا رضایی‌نژاد و مادرش، خانواده دیگر شهدای هسته‌ای نیز به حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) مشرف شدند که از میان آنها، پدر شهید احمدی‌روشن، در دیدار با مسئولان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به ایراد سخن پرداخت و حرکت در مسیر اعتلای نظام جمهوری اسلامی را وظیفه و آرمان همه ملت ایران دانست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgxt9x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما