چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 21518

صفوی از سرمربیگری تیم هندبال صبای قم کنار رفت

قم نيوز : قم نیوز: دومین سرمربی تیم هندبال صبای قم در فصل جاری لیگ برتر هندبال کشور در اقدامی غیرمنتظره از هدایت این تیم کنار رفت و دیگر در راس کادر فنی صبای قم نخواهد بود.
صفوی از سرمربیگری تیم هندبال صبای قم کنار رفت
به گزارش قم نیوز، از فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تاکنون ۱۶ هفته گذشته است و در حالی ‌که تیم‌های لیگ برتری آماده دیدارهای هفته ششم از نیم فصل دوم این رقابت‌ها می‌شوند، دومین تغییر در راس کادر فنی تیم صبای قم انجام شد.

این تغییر در راس کادر فنی تیم‌های حاضر در فصل جاری پیکارهای لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در تیم هندبال صبای قم رخ داد و طی آن بعد از اینکه در هفته سوم غلامعلی اکبرآبادی سرمربی این تیم در اقدامی غیرمنتظره رسماً از هدایت صبایی‌ها استعفا کرد و امیرحسین صفوی از مربیان بومی هندبال قم جایگزین وی شد حالا صفوی از این مسئولیت کنار رفته و یک مربی بومی دیگر جایگزین وی شده است.

خبر کنار رفتن امیرحسین صفوی از سرمربیگری تیم هندبال صبای قم در حالی به گوش رسید که گویا نتایج نه چندان خوب تیم هندبال صبای قم در هفته‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور مهم‌ترین دلیل کناره‌گیری وی از هدایت صبا به شمار می‌رود.

صفوی که از مربیان با سابقه هندبال قم محسوب می‌شود بعد از استعفای غلامعلی اکبرآبادی سرمربی سابق تیم ملی هندبال نوجوانان که در آغاز فصل هدایت صبا را بر عهده داشت از هفته سوم لیگ برتر مسئولیت هدایت تیم هندبال صبای قم را در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور بر عهده گرفت ولی با این تیم نتایج خوبی در لیگ برتر کشور نگرفت.

این مربی با تجربه صبای قم را در فصل جاری پیکارهای لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور تا پایان هفته شانزدهم و دیدار خارج از خانه در مقابل تیم هندبال نفت و گاز گچساران همراهی کرد اما صبا با نتایج دور از انتظار خود به یک تیم ضعیف تبدیل شد و در بین ۱۰ تیم حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر هم‌اکنون عنوان نهم رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار دارد.

مسئولان باشگاه صبای قم بعد از ناکامی تیم هندبال صبا در دیدار خارج از خانه هفته شانزدهم پیکارهای لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم نفت و گاز گچساران به همکاری با امیرحسین صفوی و حضور وی در راس کادر فنی صبا در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال پایان دادند.

تیم هندبال صبای قم در هفته‌های سپری شده از مسابقات فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با یک پیروزی، یک تساوی و ۱۱ باخت و کسب سه امتیاز در مکان نهم جدول ۱۰ تیمی این دوره از بازی‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcg7n9x.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما