چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : 21554

نمایشگاه نقاشی در نگارستان سوره حوزه هنری قم

قم نيوز : قم نيوز: مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان قم از برپایی نمایشگاه نقاشی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی در نگارستان سوره استان قم خبر داد.
نمایشگاه نقاشی در نگارستان سوره حوزه هنری قم
به گزارش قم نيوز، محمدمهدی ایمانی  اظهار داشت: همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه نقاشی از آثار اساتید و هنرمندان قمی در نگارستان سوره حوزه هنری قم برپا شده است.

وی بیان داشت: هادی گل محمدی، غلامحسین قربانی، محسن مقدادی، حسن عزیزی، سعید عبدالحسینی و سید علی قافله باشی هنرمندان یازده آثار به نمایش گذاشته می‌باشند که به صورت سفارشی این آثار نقاشی را خلق کرده اند.

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان قم عنوان کرد: این نمایشگاه از امروز ۲۰ فروردین برپا شده و تا ۲۷ فروردین آماده بازدید علاقمندان است.

وی با بیان این که تعدادی از این آثار سال گذشته در نگارستان اشراق قم رونمایی شده، ابراز داشت: پیش از این تعدادی از این آثار در هفته دفاع مقدس در نگارستان اشراق قم به نمایش گذاشته شده بود.

ایمانی یادآور شد:‌ علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نگارستان سوره حوزه هنری استان قم واقع در خیابان شهدا(صفائیه) کوچه ۲۳ پلاک هشت مراجعه کنند.
انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdcgtn9x.ak9qn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما