کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی استاندارقم:

مدیران كشور باید افراد ماهر، توانمند و دانشمند باشند

خبرگزاری ايرنا , 9 آذر 1390 ساعت 13:19

قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندارقم گفت: مدیران كشور باید افراد ماهر، توانمند و دانشمند باشند و این امری است كه در قرآن نیز مورد تاكید قرار گرفته است.


به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز چهارشنبه در هشتمین نشست سراسری مشترك روسای بنیاد نخبگان استان ها و مسئولان بنیاد ملی نخبگان افزود: اگر در جایی افراد اعلم وجود داشته باشد باید به آنان مراجعه كرد و این ضرورتی عقلی است.

وی با بیان اینكه قم شهر نخبگان و نخبه پرور است اضافه كرد: ظرفیت های علمی و دینی شهر قم به همراه وجود حوزه های علمیه و دانشگاههای خوب این شهر را به شهری نمونه در كشور تبدیل كرده است.

عرب انصاری گفت:نخبگان كشور می توانند نیازهای علمی و دینی خود را از شهر قم و منابع آن تامین كنند و به حقیقت راه پیدا كنند.

وی با بیان اینكه قیام حسینی ریشه دینی، معنوی و عقلانی دارد افزود: جریان عاشورا یك حركت نخبگانی و نخبه پرور بود كه در آن امام حسین(ع) به عنوان امام، مسئول جامعه و یك انسان نخبه و هدفمند قیام كرد تا از بدعت ها و خرافات در اسلام جلوگیری كند.

هشتمین نشست سراسری مشترك روسای بنیاد نخبگان استان ها و مسئولان بنیاد ملی نخبگان به مدت دو روز و با هدف بحث و تبادل نظر درخصوص بهبود روند اجرایی حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در همه استان های كشور، بررسی ساختار اجرایی و نیازهای استانی و طرح و بررسی پیشنهادهای مربوط به حمایت از افراد تحت پوشش بنیاد برگزار می شود.

نشست مشترك بنیادهای نخبگان در استان ها با حضور رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاونان این بنیاد هر سه ماه یكبار در یكی از استان های كشور برگزار می شود، تا با پرداختن به مسائل و موضوعات مربوط به نخبگان و استعداهای برتر حمایت های این بنیاد از لحاظ كمیت و كیفیت آن ارتقاء یابد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 2158

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/2158/مدیران-كشور-باید-افراد-ماهر-توانمند-دانشمند-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir