چهارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : 2158
معاون سیاسی امنیتی استاندارقم:

مدیران كشور باید افراد ماهر، توانمند و دانشمند باشند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندارقم گفت: مدیران كشور باید افراد ماهر، توانمند و دانشمند باشند و این امری است كه در قرآن نیز مورد تاكید قرار گرفته است.
مدیران كشور باید افراد ماهر، توانمند و دانشمند باشند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدمهدی عرب انصاری روز چهارشنبه در هشتمین نشست سراسری مشترك روسای بنیاد نخبگان استان ها و مسئولان بنیاد ملی نخبگان افزود: اگر در جایی افراد اعلم وجود داشته باشد باید به آنان مراجعه كرد و این ضرورتی عقلی است.

وی با بیان اینكه قم شهر نخبگان و نخبه پرور است اضافه كرد: ظرفیت های علمی و دینی شهر قم به همراه وجود حوزه های علمیه و دانشگاههای خوب این شهر را به شهری نمونه در كشور تبدیل كرده است.

عرب انصاری گفت:نخبگان كشور می توانند نیازهای علمی و دینی خود را از شهر قم و منابع آن تامین كنند و به حقیقت راه پیدا كنند.

وی با بیان اینكه قیام حسینی ریشه دینی، معنوی و عقلانی دارد افزود: جریان عاشورا یك حركت نخبگانی و نخبه پرور بود كه در آن امام حسین(ع) به عنوان امام، مسئول جامعه و یك انسان نخبه و هدفمند قیام كرد تا از بدعت ها و خرافات در اسلام جلوگیری كند.

هشتمین نشست سراسری مشترك روسای بنیاد نخبگان استان ها و مسئولان بنیاد ملی نخبگان به مدت دو روز و با هدف بحث و تبادل نظر درخصوص بهبود روند اجرایی حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر در همه استان های كشور، بررسی ساختار اجرایی و نیازهای استانی و طرح و بررسی پیشنهادهای مربوط به حمایت از افراد تحت پوشش بنیاد برگزار می شود.

نشست مشترك بنیادهای نخبگان در استان ها با حضور رئیس بنیاد ملی نخبگان و معاونان این بنیاد هر سه ماه یكبار در یكی از استان های كشور برگزار می شود، تا با پرداختن به مسائل و موضوعات مربوط به نخبگان و استعداهای برتر حمایت های این بنیاد از لحاظ كمیت و كیفیت آن ارتقاء یابد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.mnit23nz6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما