پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب : 21581
به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا

اعضای شورای عالی استان‌ها با مراجع تقلید و علمای قم دیدار می‌کنند

قم نيوز : قم نیوز: اعضای شورای عالی استان ها به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا، امروز با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت و گو می‌کنند.
اعضای شورای عالی استان‌ها با مراجع تقلید و علمای قم دیدار می‌کنند
به گزارش قم نیوز، اعضای شورای عالی استان ها، صبح امروز، در برنامه ای فشرده، به دیدار مراجع عظام تقلید و علمای مطرح حوزه علمیه قم می روند.

دیدار با آیت الله شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران، نخستین برنامه اعضای شورای عالی استان هاست و پس از آن، اعضای این شورا، به دیدار آیت الله مکارم شیرازی می روند.

دیدار با آیات عظام علوی گرگانی، نوری همدانی، وحید خراسانی دیگر برنامه های صبح امروز اعضای شورای عالی استان هاست و سپس ایشان نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله جوادی آملی اقامه می کنند و سپس با ایشان به گفت و گو می نشینند.

دیدار با استاندار قم، حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش، آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و آیت الله صافی گلپایگانی، برنامه های عصر امروز اعضای شورای عالی استان هاست و پایان بخش دیدارهای امروز ایشان، دیدار با آیت الله سبحانی است که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

دیدار امروز اعضای شورای عالی استان ها، به مناسبت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود و ریاست این شورا، با مهدی چمران، عضو شورای اسلامی شهر تهران است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgqn9x.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما