پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : 21617
آیت الله علوی گرگانی:

تخریب نظام اسلامی به هیچ عنوان مجاز نیست

قم نيوز : قم نيوز:‌ ما بهترین نظام دنیا را داریم و نباید آن را به هیچ وجه تخریب کنیم بلکه باید برای حفظ نظام تلاش کنیم البته نمی‌شود گفت نظام ما خالی از اشکال است اما به اسم اسلام، قرآن و پیامبر(ص) است و در دنیا نمونه است.
تخریب نظام اسلامی به هیچ عنوان مجاز نیست
به گزارش قم نيوز، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی که در دیدار با پرسنل مرکز آموزشی علویون سپاه قم سخن می‌گفت، اظهار کرد: جایگاه پاسداران و منصب ایشان بسیار مهم است و برای شما که در این جایگاه قرار دارید، آرزوی توفیق از درگاه خداوند متعال دارم.

استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: پیامبر(ص) در آموزش چیزی را برای انسان باقی نگذاشت و همه چیز را آموزش داد و در زمینه ولایت نیز، در بین ۱۲۰ هزار نفر، ولیّ بعد از خود را مشخص کرد.

مرجع تقلید شعیان افزود: پس از اینکه پیامبر اسلام(ص) امت را هدایت کرد، فرمود که از دنبال هوای نفس رفتن و آرزوی طولانی که دو آفت امت من است، بر ایشان می‌ترسم و جامعه ما نیز به هوای نفس دچار است و در اسلام و قرآن، این که انسان‌ها دل بخواه خود کاری انجام دهند، وجود ندارد.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: در قرآن آمده است که عده ای از مردم به هوای نفس دچار هستند این در حالی است که باید مطیع اوامر خدا باشیم و مطیع هوای نفس نباشیم این در حالی است که پیروی از هوای نفس، انسان را از حق و خدا دور می‌کند.

استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: انسان نباید آروزی طولانی مدت داشته باشد زیرا انسان‌ها فکر می‌کنند تا ابد زنده هستند و کارهای خود را به فردا می‌اندازند، این در حالی است که حتی امام معصوم(س) نیز برای انجام کارهای خود لحظه ای درنگ نمی‌کردند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: بهترین هدیه به انسان، موعظه است و موعظه باعث یادگیری انسان شده و راه و روش زندگی را تغییر می‌دهد.

آیت الله علوی گرگانی تاکید کرد: ما بهترین نظام دنیا را داریم و نباید آن را به دست خود تخریب کنیم بلکه باید برای حفظ نظام تلاش کنیم البته نمی‌شود گفت نظام ما خالی از اشکال است اما به اسم اسلام، قرآن و پیامبر(ص) است و در دنیا نمونه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgu39x.ak9qq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما