پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 21618

بوکسور قمی از اعزام به مسابقات جهانی بازماند

قم نيوز : قم نيوز:‌بوکسور جوان و آینده‌دار قمی از اعزام به رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان بازماند.
بوکسور قمی از اعزام به مسابقات جهانی بازماند
به گزارش قم نيوز، تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان بعد از سپری کردن مراحل مختلف آماده‌سازی برای حضور در مسابقات جهانی بلغارستان، با ۶ بوکسور، ۳ مربی و یک سرپرست، بامداد امروز پنجشنبه بیست و یکم فروردین تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.

مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان جهان به میزبانی بلغارستان و با شرکت برترین‌های جهان به مدت ۱۲ روز به طول خواهد انجامید و ملی‌پوشان آینده‌دار کشورمان در این رشته، نخستین مسابقات جهانی را در کارنامه خود تجربه خواهند کرد.

یکی از بوکسورهایی که کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی بلغارستان بود، محمد مردی بوکسور توانمند قم است که مدت‌ها با حضور در اردوی تیم ملی و همچنین تحمل فشار تمرینات سخت و طاقت فرسا خود را برای حضوری شایسته در این کارزار جهانی و کسب سهمیه المپیک نانچینگ چین آماده کرده بود اما در نهایت از اعزام به این مسابقات بازماند.

تیم ملی بوکس جوانان کشورمان متشکل از ۶ ورزشکار در حالی عازم بلغارستان شد که این مسابقات از روز شنبه بیست و سوم فروردین ماه به مدت ۱۲ روز در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود و در آن برترین‌های جهان حضور دارند.

بوکسورهای اعزامی به این مسابقات در تلاش برای کسب مدال و افتخارآفرینی برای ورزش کشورمان در نخستین میدان جهانی سال ۱۳۹۳ چیزی حدود ۶ ماه تمام به صورت مستمر در اردوهای آمادگی حضور داشتند و با آمادگی صددرصد عازم کارزار جهانی می‌شوند.

این در حالی است که این مسابقات حکم کسب سهمیه المپیک جوانان نانچینگ چین را دارد و تمام ورزشکاران حساب ویژه‌ای برای این مسابقات باز کرده‌اند و انگیزه بالایی برای مصاف با حریفان جهانی دارند اما بوکسور قمی باید از هم اکنون به فکر کسب آمادگی لازم برای حضور احتمالی در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در مهر ماه سال جاری باشد.

طی ۶ ماه گذشته مسابقات تدارکاتی تیم ملی بوکس جوانان کشورمان در دو تورنمنت بین‌المللی برگزار شده در شهرهای خوی و میاندوآب انجام شد تا بوکسورهای ملی‌پوش از لحاظ میدان‌داری برابر حریفان خارجی تجربیات خوبی به دست بیاورند.

محمد مردی بوکسور جوان قم در حالی از اعزام به مسابقات جهانی بلغارستان بازماند که در ترکیب تیم اعزامی تیم ملی جوانان کشورمان در این رقابت‌ها بوکسورهای اوزان ۴۹، ۵۶، ۶۰، ۶۴، ۶۹ و ۷۵ کیلوگرم حضور دارند و اعضای کادر فنی این تیم را غلامرضا کریمی به عنوان سرمربی، اصغر اشرفی و علیرضا استکی به عنوان مربی و همایون اردلان به عنوان سرپرست تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch6-ni.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما