جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 21639

همایش طلاب و روحانیون عمره گزار سال ۹۳ برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش طلاب و روحانیون عمره‌گزار سال ۹۳ با موضوع آمادگی حضور در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.
همایش طلاب و روحانیون عمره گزار سال ۹۳ برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همایش طلاب و روحانیون عمره‌گزار سال ۹۳ به همت ستاد عمره و عتبات معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه با حضور تعداد بسیار زیادی از طلاب و روحانیون برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی معاون امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید از فرصت به وجود آمده در این سفر استفاده کرد، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم این سفر ایجاد روحیه معنوی و تبلیغ جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان کرد: باید تمامی افراد شرکت کننده در این همایش بتوانند مبانی و معرف اهل بیت(ع) را ترویج دهند تا بتوانیم به اصول اصلی خود دسترسی پیدا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ملکدار معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه افزود: یکی از مواردی که باید مد نظر قرار بگیرد این است که باید تمامی افراد برای شرکت در این مراسم نورانی آماتده شوند.

استاد حوزه عالمیه قم با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰۰ سهمیه برای حوزه‌های علمیه سراسر کشور اختصاص یافته است افزود: باید تمامی افراد شرکت کننده در این سفر از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه‌های علمیه اظهار کرد: کسب آمادگی فردی از مهم ترین مواردی است که باید مد نظر قرار بگیرد زیرا تمامی افراد شرکت کننده در این سفر می توانند به عنوان مبلغی توانا در مبانی دین عمل کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoinu.49n6e15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما