شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 21678

جنبه‌هاي ديني در همايش‌ها رعایت شود

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید شیعیان، رعایت جنبه‌هاي ديني در برنامه و همايش‌ها از جانب مسئولان را ضروري عنوان کرد.
جنبه‌هاي ديني در همايش‌ها رعایت شود
به گزارش قم نیوز، آيت الله العظمي صافي گلپايگاني در دیدار مهندس چمران رياست شورای عالی استان‌ها با اشاره به برخي مقررات دست و پا گير که به نفع ضعفا و محرومان نيست، گفت: بايد اين دستورالعمل‌ها و مقررات برداشته شود و شهرداري‌ها تمام توان خود را براي كمك به محرومان و نيازمندان به كار گيرند.

وی در بخش ديگري از بيانات خود، مراعات جنبه‌هاي ديني در برنامه و همايش‌ها را از جانب مسئولان امر لازم و ضروري دانست و گفت: در اين مراسم‌ها نبايد برنامه‌هاي خلاف شرع و گناه بيّن انجام گيرد و اگر اين طور شود، همه در برابر اين امر مسئول هستند.

استاد برجسته حوزه در پايان اين ديدار با تشكر مجدد از مهندس چمران و همكاران بيان كرد: شما و همكارانتان قدر اين فرصت ها را بدانيد و از اين فرصت ها، فقط براي رضاي خداوند و حضرت ولي عصر عجل الله تعالي فرجه الشريف و كمك به مردم و دستگيري از ضعيفان قرار دهيد كه در آينده با ديدن كارها و سوابق خوب خود، نزد وجدان خود آسوده و خوشحال باشيد.

رياست شوراي عالی استان‌ها نیز در اين ديدار گزارشی از فعاليت‌ها، برنامه‌ها و دستورالعمل‌هاي تدوين شده از سوی اين شورا ارائه داد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdj90x.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما