شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب : 21695

ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم از ساخت فیلم داستانی روزبی پایان به تهیه کنندگی این معاونت با موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در استان قم خبر داد.
ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ احمد صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: سوانح و حوادث رانندگی عواقب جبران ناپذیری برای خانواده‌ها رقم زده که بعضی موارد باعث بی‌سرپرستی خانواده‌ها شده است.

وی بی‌توجهی و عدم رعایت قانون را از سوی رانندگان، از دلایل وقوع این حوادث تلخ عنوان کرد و افزود: معاونت اجتماعی استان با هدف آگاهی بیشتر شهروندان و پیشگیری از وقوع چنین حوادثی با ساخت تولیدات هنری و تصویری گام مثبتی دراین زمینه برداشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به ساخت فیلم داستانی روز بی‌پایان گفت: پس از فیلم‌های کوتاه عبرت، گدای میلیونر، رویای شیرین، قول پدر، این فیلم آموزشی نیز با محوریت پیشگیری از معضلات اجتماعی و تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از صداو سیمای مرکز قم پخش خواهد شد.

گفتنی است فیلم روز بی‌پایان به کارگردانی محسن علیپور نویسندگی مهدی مرادی جمکرانی و مدیر تولید علی دزفولی و ایفای نقش بازیگرانی چون امیر نظری، حسین ختوان، مریم یزدانی، آیداطباطبایی آرش طباطبایی، اردلان نوبخت، ابوالفضل نبی لو، مهدی مرادی برای پخش ازشبکه استانی آماده شده است.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccpeqi.2bqso8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما