يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 21774

بانک اطلاعاتی فوتسال و فوتبال بانوان قم ایجاد می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال قم گفت: بانک اطلاعاتی فوتسال و فوتبال بانوان قم ایجاد می‌شود.
بانک اطلاعاتی فوتسال و فوتبال بانوان قم ایجاد می‌شود
به گزارش قم نیوز، اعظم وثوق ابراهیمی درباره انتصابش به سمت نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال قم اظهار کرد: پیش از این با کریم بهرامی ریاست هیئت فوتبال قم آشنایی داشتم و با توجه به نیاز فوتبال و فوتسال بانوان قم و خلا در بخش بانوان هیئت فوتبال قم از پیشنهاد بهرامی استقبال کردم.

وی گفت: فوتسال و فوتبال بانوان قم در چند ماه اخیر با رکود مواجه شده و باید برای فعال شدن دوباره این رشته در بین بانوان قمی فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گیرد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم افزود: شاید سوابق فوتبالی روشن و شاخصی نداشته باشم اما تلاش می‌کنم با استفاده از تمامی نیروهای علاقمند و برنامه‌هایی که برای بخش بانوان تدوین می‌شود، فضای فوتبال و فوتسال بانوان را در قم متحول کنم.

وثوق ابراهیمی بیان کرد: در نخستین گام بانک اطلاعاتی فوتسال و فوتبال بانوان قم ایجاد می‌شود و هدف از ایجاد چنین پایگاه داده‌ای، این است که بدانیم چه تعداد باشگاه، بازیکن، مربی و داور سازمان یافته در اخیتار داریم و ظرفیت نیروی انسانی فوتبال و فوتسال قم به چه میزان است.

وی تصریح کرد: بانک اطلاعاتی فوتسال و فوتبال بانوان قم مسیر پیش روی فوتسال و فوتبال بانوان را در قم ترسیم می‌کند و با رجوع به این بانک اطلاعاتی در می‌یابیم که در چه زمینه‌هایی ضعف داریم و باید در آن بخش‌ها فعالیت گسترده تری انجام دهیم.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تیم ماهان تندیس قم در لیگ بر‌تر فوتبال بانوان کشور در سال ۹۳ و حضور چند بازیکن ملی پوش در تیم‌های ملی، فوتبال بانوان قم در شرایط خوبی به سر می‌برد و فوتسال نیز باید به مسیر توسعه بازگردد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcay0nu.49n6015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما