دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : 21803

تصادف پراید در محور قم ساوه 2 نفر را به کام مرگ کشاند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس راه استان قم از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور قم ساوه خبر داد.
تصادف پراید در محور قم ساوه 2 نفر را به کام مرگ کشاند
به گزارش قم نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، اردشیر جمشیدی‌راد در خصوص جزییات وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور قم ساوه گفت: یک دستگاه سواری پراید که در مسیر قم به ساوه در حال حرکت بود در کیلومتر ۱۴ به علت انحراف به چپ با یک دستگاه کامیون بنز که از روبه‌رو در مسیر مخالف در حال حرکت بود برخورد کرد که در این حادثه، راننده و سرنشین خودروی پراید در دم کشته شدند.

وی با اشاره به آمار بالای تصادف در این محور ادامه داد: محور قم ساوه یکی از محورهای اصلی استان به شمار می‌رود و به علت عرض کم و تردد زیاد انواع خودروهای سبک و سنگین، متاسفانه بیشترین حوادث و تلفات جاده‌ای را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان در پایان از رانندگان خواست از هر گونه انحراف به چپ، سبقت غیرمجاز و تغییر مسیر در محورهای دوطرفه خودداری کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdsj0x.yt0fz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسن
من خود شاهد این تصادف دلخراش بودم واز اول تا پایان جمع آوری و حضور مامورین و عوامل محترم امداد و نجات و آتش نشانی و اورژانس و پلیس که حقیقتأ باید دست تک تک آنها را بوسید ، آنجا بودم و از صحنه فیلم و عکس با موبایلم گرفتم . ولی باید عرض کنم که این جاده نه روشنائی دیدید دارد و نه حفاظی و نه علائمی و نیز آسفالتش خراب و پُر دست انداز است و باریک و از راههای مواصلاتی مهم استانهای قم و ساوه است ولی نه مسئولین راهداری و نه استانداران و فرماندران قم و ساوه اهمیت میدهند و نه ستاد بحران و حوادث غیر مترقبّه و غیره....!! چه کسی و کِی باید توجه کنند ؟ چند نفر دیگر باید تکه تکه شود تا مسئولین کاری نند؟ قم مونو ریل میخواهد یا امنیت 2 جادّۀ مواصلاتی مهم قم_ساوه و قم_تهران؟در مسیر این دوراه نه هلیکوپتری و نه آتش نشانی و نه امداد نجات و موارد دیگر اصلأ خبری نیست فقط جریمه کننده و دستگاهها و تجهیزات جریمه کن زیاد است.. جنگ که نیست پس اینهمه تجهیزات و هلیکوپتر را برای چه موقع نگهداشته اند ؟؟؟ تا جنگ نباشد قدر مردم را نمیدانند...