سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 21846
در جریان مسابقات فوتسال باشگاه های روسیه رخ داد

گلزنی و درخشش حسن زاده در ترکیب تیم نوریل روسیه

قم نيوز : قم نیوز: اصغر حسن‌زاده بازیکن قمی تیم ملی فوتسال در لیگ فوتسال باشگاهی روسیه و در در ترکیب تیم نوریل با به ثمر رساندن یک گل و ۳ پاس گل درخشید.
گلزنی و درخشش حسن زاده در ترکیب تیم نوریل روسیه
به گزارش قم نیوز، درخشش بازیکن قمی تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه نوریل روسیه در مسابقات فوتسال لیگ روسیه ادامه یافت و اصغر حسن‌زاده برای تیمش گلزنی کرد و پاس گل داد.

تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه در حالی در لیگ روسیه به پیروزی رسید که بازیکن قمی این تیم سهم مهمی در پیروزی این تیم داشت.

تیم فوتسال نوریل نیکل روسیه در هفته سی و دوم مسابقات لیگ حرفه‌ای فوتسال روسیه به مصاف تیم فوتسال اوگرا یوگورسک رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۲ بر ۲ از پیش رو بردارد.

حسین طیبی ملی پوش ایرانی نوریل که این روز‌ها در اوج آمادگی قرار دارد، دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم داد اما علی اصغر حسن‌زاده هم مثل همیشه برای تیمش تاثیر گذار ظاهر شد و یکی از گل‌های نوریل را به ثمر رساند و در پاس گل هم هت تریک کرد.

نوریل در حالی ۳ امتیاز ارزشمند این مسابقه را برابر گاسپاروم به دست آورد که در رده هفتم جدول رده بندی لیگ روسیه قرار دارد اما اوگرا یوگورسک تیم دوم جدول رده بندی لیگ روسیه است.

اصغر حسن‌زاده بازیکن قمی و ۲۶ ساله تیم ملی فوتسال، پیش از این در تیم فوتسال صبای قم بازی می‌کرد و ارکان نایب قهرمانی این تیم در لیگ بر‌تر فوتسال کشور بود اما پس از پایان فصل گذشته با پیشنهاد تیم روسی راهی این کشور شد.

تیم فوتسال نوریل بعد از پشت سر گذاشتن ۳۲ بازی همچنان با ۴۹ امتیاز رده هفتم جدول رده بندی لیگ حرفه‌ای روسیه را در اختیار دارد در حالی که تیم‌های دینامو مسکو، اوگرا یوگورسک و تیومن در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.

در مسابقات فوتسال لیگ حرفه‌ای روسیه ۱۲ تیم حضور دارند با اینکه لیگ روسیه اواخر فروردین ماه به پایان می‌رسد و ۳ لژیونر ایرانی شاغل در این لیگ شامل اصغر حسن‌زاده، حسین طیبی و مصطفی نظری نیز از ابتدای اردیبهشت به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaianu.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما