سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : 21856

برگزاری دوره تربیت مدرس و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی در قم

قم نيوز : قم نیوز: به همت موسسه فرهنگی و هنری دین و معنویت آل یاسین برای نخستین بار در کشور دوره تربیت مدرس و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می‌شود.
برگزاری دوره تربیت مدرس و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی در قم
به گزارش قم نیوز، به همت موسسه فرهنگی و هنری دین و معنویت آل یاسین برای نخستین بار در کشور دوره تربیت مدرس و پژوهشگر سبک زندگی اسلامی در قم برگزار می‌شود.

از این رو پذیرش برای سال تحصیلی ۱۳۹۴ -۱۳۹۳ و از میان طلاب و فضلای حوزه بوده، همچنین مدت زمان برگزاری دوره ۴ ترم (دو سال) است و حداکثر ظرفیت پذیرش ۲۰ نفر است.

از شرایط اختصاصی جذب در این دوره آموزشی حداکثر سن ۳۵ سال، تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به قوانین جمهوری اسلامی ایران و اصل مترقی ولایت فقیه و برخورداری از توانایی جسمی و ذهنی لازم از جمله شرایط عمومی و دارا بودن مدرک سطح ۲ به همراه کتبی پایه ۱۰، التزام به قوانین آموزشی موسسه و موفقیت در مصاحبه علمی است.

دارندگان مدرک علمی سطح ۳ حوزه یا معادل آن از دانشگاه، صاحبان آثار علمی (اعم از کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و پایان نامه، فارغ التحصیلان رشته‌های تخصصی، صاحبان مهارت‌های تخصصی (زبان خارجی، رایانه و اینترنت) و نیز اساتید و مدرسان حوزه و دانشگاه در اولویت پذیرش قرار دارند.

پذیرش دانش پژوه، از طریق مصاحبه (بدون آزمون کتبی) و با در نظر گرفتن سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلب انجام می‌شود همچنین داوطلبان واجد شرایط می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه، با مراجعه به سایت موسسه فرهنگی و هنری دین و معنویت آل یاسین به آدرس http: //www. manaviyat. ir برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcb0wb5.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما