کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است

خبرگزاری تسنیم , 26 فروردين 1393 ساعت 12:14

قم نیوز: فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) گفت:تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است.


به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه‌ بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد کلید و مقاومت و فرهنگ شاه کلید توسعه ایران است البته این ۲ باید برای به ثمر نشستن در کنار روحیه و مدیریت جهادی باشند.

وی با بیان این‌که تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است‌، تصریح کرد:‌ عظمت بسیج و تفکر بسیجی مسئله‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد و یا مردم با خدمات این نوع تفکر آشنا نباشند.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) دارا بودن تفکر بسیجی را مهم‌ترین عامل دشمنی‌های استکبار و منافقان با ملت ایران دانست و تصریح کرد: ‌دشمن به چشم خود دیده است که تفکر بسیجی و بسیجیان چه کارهای بزرگی را در کشور رقم زده‌اند از این رو خاری در چشمان بدخواهان انقلاب شده‌اند.

وی دشمنی دنیای استکبار با تفکر بسیجی را امری طبیعی خواند و گفت: اگر روزی دشمن از بسیجی تعریف کند باید در بسیجی بودن بسیجان تردید کرد.

طیبی‌فر با بیان این‌که بسیج ایستادگی و مقاومت و ولایت‌مداری خود را به رخ کشیده است، ‌افزود: بسیج هرچه دارد‌ به برکت اطاعت از ولایت فقیه است از این رو باید این روحیه را همچنان حفظ کرده و به آن ببالد.

وی با اشاره به برخی دشمنی‌ها با تفکر بسیجی در داخل گفت: اگر دشمنان با بسیج مشکل دارند موضوع جدیدی نیست ولی آنچه در این عرصه به نظام خسارت زده و موجب خطر است، هجمه به بسیج در داخل کشور است.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) افزود: متاسفانه برخی تفکر بسیجی که برخاسته از انقلاب است را حرکتی منفی قلمداد کرده و آن را مورد هجمه قرار می‌دهند.

طیبی‌فر تاکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری،‌ کسانی که با بسیج مشکل دارند و آن را انکار می‌کنند بزرگ‌ترین نیاز و ضرورت جامعه را انکار کرده و این اقدامی نابخردانه است.

وی با بیان این‌که البته دشمنی با بسیج همواره وجود داشته است، تصریح کرد: زمانی که بحث ارزش و غیرارزش مطرح است، بسیج باید هوشیار باشد و مرزبانی از ارزش‌های اسلامی را در دست بگیرد.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: بسیج باید در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و به آنچه که ایشان امر می‌کنند، عمل کند.

وی همچنین به برخی از دیدگاه‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان حزب‌الهی و بسیجیان اشاره کرد و گفت: پایبندی به قوانین و انضباط،‌ پرهیز از افراط و تفریط، جلب احترام و محبت مردم، حفظ جایگاه فراجناحی و بصیرت در تشخیص از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری در این عرصه است.

انتهای پیام/ 126


کد مطلب: 21869

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/21869/تفکر-بسیجی-مرزهای-ایران-عبور-کرده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir