سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 21869

تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) گفت:تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است.
تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر در آئین تودیع و معارفه فرمانده پایگاه‌ بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد کلید و مقاومت و فرهنگ شاه کلید توسعه ایران است البته این ۲ باید برای به ثمر نشستن در کنار روحیه و مدیریت جهادی باشند.

وی با بیان این‌که تفکر بسیجی از مرزهای ایران اسلامی عبور کرده و بسیاری را در جهان با خود همراه ساخته است‌، تصریح کرد:‌ عظمت بسیج و تفکر بسیجی مسئله‌ای نیست که بر کسی پوشیده باشد و یا مردم با خدمات این نوع تفکر آشنا نباشند.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) دارا بودن تفکر بسیجی را مهم‌ترین عامل دشمنی‌های استکبار و منافقان با ملت ایران دانست و تصریح کرد: ‌دشمن به چشم خود دیده است که تفکر بسیجی و بسیجیان چه کارهای بزرگی را در کشور رقم زده‌اند از این رو خاری در چشمان بدخواهان انقلاب شده‌اند.

وی دشمنی دنیای استکبار با تفکر بسیجی را امری طبیعی خواند و گفت: اگر روزی دشمن از بسیجی تعریف کند باید در بسیجی بودن بسیجان تردید کرد.

طیبی‌فر با بیان این‌که بسیج ایستادگی و مقاومت و ولایت‌مداری خود را به رخ کشیده است، ‌افزود: بسیج هرچه دارد‌ به برکت اطاعت از ولایت فقیه است از این رو باید این روحیه را همچنان حفظ کرده و به آن ببالد.

وی با اشاره به برخی دشمنی‌ها با تفکر بسیجی در داخل گفت: اگر دشمنان با بسیج مشکل دارند موضوع جدیدی نیست ولی آنچه در این عرصه به نظام خسارت زده و موجب خطر است، هجمه به بسیج در داخل کشور است.

فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام صادق (ع) افزود: متاسفانه برخی تفکر بسیجی که برخاسته از انقلاب است را حرکتی منفی قلمداد کرده و آن را مورد هجمه قرار می‌دهند.

طیبی‌فر تاکید کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری،‌ کسانی که با بسیج مشکل دارند و آن را انکار می‌کنند بزرگ‌ترین نیاز و ضرورت جامعه را انکار کرده و این اقدامی نابخردانه است.

وی با بیان این‌که البته دشمنی با بسیج همواره وجود داشته است، تصریح کرد: زمانی که بحث ارزش و غیرارزش مطرح است، بسیج باید هوشیار باشد و مرزبانی از ارزش‌های اسلامی را در دست بگیرد.

فرمانده تیپ امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: بسیج باید در مسیر دفاع از انقلاب و ارزش‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه باشد و به آنچه که ایشان امر می‌کنند، عمل کند.

وی همچنین به برخی از دیدگاه‌ها و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان حزب‌الهی و بسیجیان اشاره کرد و گفت: پایبندی به قوانین و انضباط،‌ پرهیز از افراط و تفریط، جلب احترام و محبت مردم، حفظ جایگاه فراجناحی و بصیرت در تشخیص از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری در این عرصه است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcf1cd0.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما